Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort heb ik de nokia 3660 en had ik als idee om van presentaties en andere dingen foto's te maken als aantekeningen. Maar goed ik zie het al voor me je maakt een foto in een collegezaal en in 1 keer SNAP. Erg leuk dat SNAP tijdens het maken van een foto en ik snap best dat het is om te voorkomen dat er ongewenste foto's worden gemaakt.

Maar is er geen manier om dit geluid te dimmen??

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:23:
sinds kort heb ik de nokia 3660 en had ik als idee om van presentaties en andere dingen foto's te maken als aantekeningen. Maar goed ik zie het al voor me je maakt een foto in een collegezaal en in 1 keer SNAP. Erg leuk dat SNAP tijdens het maken van een foto en ik snap best dat het is om te voorkomen dat er ongewenste foto's worden gemaakt.

Maar is er geen manier om dit geluid te dimmen??
tel op stil zetten?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
geen verschil

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 09:12

Emerge

Bifidus schmifidus

moet je bij de optie "camera" effe de camerageluiden uit zetten.

klaar! :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik heb een 7650. Als je een foto wilt maken, kan je door een toets bij opties komen. Daar staat het geluidje in . Kan je het daar niet vinden kijk dan eens in de handleiding onder 'CAMERA' misschien dat het daarin staat? ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

je moet in je profiel (bv. stil) de optie "waarschuwingstonen" op uit zetten.. B)
Pagina: 1