Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dat kan niet tenzij je de film niet cropt, dus de zwate balken van een 16:9 efilm rin laat zitten, niet aan te raden maar goed. Dan kun je via het script zorgen dat die in het zwarte gedeelte komt te staan. Voor meer info en guides +fora's check www.doom9.net
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 23:03 ]
Verwijderd
je kan ook gewoon de film zo laten, en de srt als selectable subs toevoegen. vervolgens je dvd speler laten weten dat hij die subs in de zwarte balk moet zetten (hoe dat heet verschilt per speler. "non pan&scan" oid.
Huh? Dat heb ik nog nooit gehoord dat je dat in kan stellen bij subtitles... Kan elke speler dat of heb je dan een Marantz van 2 ruggen nodig?Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:05:
je kan ook gewoon de film zo laten, en de srt als selectable subs toevoegen. vervolgens je dvd speler laten weten dat hij die subs in de zwarte balk moet zetten (hoe dat heet verschilt per speler. "non pan&scan" oid.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
geen idee. ik heb een cyberhome 505 (80 eur oid), en daar lukt het mee. ik heb hem nog maar een weekje, dus ik weet niet of het altijd werkt, maar ik dacht eerlijk gezegd van wel...