Toon posts:

Na gebruikersnaam en wachtwoord geen internetscherm meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij bepaalde sites, zoals bv. www.nedstat.nl, moet je om in je account te komen een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Dat werkte altijd prima, maar nu verdwijnt mijn internetpagina compleet nadat ik mijn gegevens heb ingevuld.
Volgens mij heeft het iets met MSN te maken, want daarna krijg ik regelmatig een soort zoekpagina van MSN, die zegt, dat hij het gevraagde niet heeft gevonden.
Terwijl een en ander dus niets met msn te maken heeft.
Hoe los ik dit op? :?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
MSN zoekpagina dat 'ie niet sgevonden heeft staat hierbuiten. Je kan door http://www.google.com/google.reg hier ook Google van maken. Aanrader trouwens. Waar het mss wel mee te maken heeft, zijn je beveiligingsinstellingen. Zet deze even (tijdelijk) op laag en probeer het nog eens.

Verwijderd

Topicstarter
Beveiligingsinstelling op laag gezet, probleem blijft. Nog wat andere dingen veranderd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb zelfs MSN messenger eraf gegooid, maar nog steeds kan ik niet inloggen en krijg daarna dat scherm van MSN.
Iemand nog een idee? 8)7

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:08:
Beveiligingsinstelling op laag gezet, probleem blijft. Nog wat andere dingen veranderd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb zelfs MSN messenger eraf gegooid, maar nog steeds kan ik niet inloggen en krijg daarna dat scherm van MSN.
Iemand nog een idee? 8)7
Zoals ik al zei heeft dit niets met MSN Messenger te maken, alles met dat als Windows XP een pagina niet kan vinden 'ie automagisch naar MSN.nl zoekunit gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Een probleem dat erbij is gekomen is, dat ook de Windows mediaplayer niet meer opstart. Ik heb hem opnieuw geinstalleerd, maar vanmorgen deed hij het weer niet.
Kan het iets met een virus te maken hebben? Ik had pas geleden het Downloader ms.cache virus.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Als je dat vermoedt, waarom haal je er dan niet even een virusscanner overheen?

Je hebt trouwens niet toevallig een pop-up killer ofzo aan staan? Of werk je met de ingebouwde pop-up killer van Netscape? Misschien zijn die niet helemaal lekker meer.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik er al een virusscan overheen gehaald en nee ik heb geen popupkiller, maar daar lijkt het wel op.
Iemand nog een idee? 8)7
Pagina: 1