Ik heb via de Mycom-veiling een Asus wlan-kaartje kunnen bemachtigen. Ik ben er inmiddels uit dat het de Asus Spacelink WL-200, dual band a & b pcmcia kaart is. Er zit namelijk geen sticker op (wel asus op de antenne en info onderop). Dit is hum:

maar dan zonder die blauwe sticker
Wat is nu het probleem? Ik probeer het kaartje te installen op de laptop van m'n zusje (Acer Aspire 1355LC), maar Windows heeft geen eigen drivers en laten zoeken op inet maakt niet uit.
Daarnaast heb ik diverse asus-sites afgezocht, zonder resultaat, driverguide gehad, google meerdere malen gebruikt, maar niks lukte
Heeft iemand enig idee hoe ik aan drivers kan komen?? (of wordt het een kwestie van Asus mailen??)

maar dan zonder die blauwe sticker
Wat is nu het probleem? Ik probeer het kaartje te installen op de laptop van m'n zusje (Acer Aspire 1355LC), maar Windows heeft geen eigen drivers en laten zoeken op inet maakt niet uit.
Daarnaast heb ik diverse asus-sites afgezocht, zonder resultaat, driverguide gehad, google meerdere malen gebruikt, maar niks lukte
Heeft iemand enig idee hoe ik aan drivers kan komen?? (of wordt het een kwestie van Asus mailen??)
[ Voor 9% gewijzigd door Speedpete op 23-12-2003 22:20 . Reden: plaatje gefixt ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.