In een C++ applicatie ontwikkeld in MS VC++ moet context gevoelige help ingebouwd worden. Dit doe ik door middel van de standaard functies als WinHelp. Mijn probleem is echter dat ik maar alleen voor de schermen help kan opvragen, en niet voor invoervelden en panes (zoals in een scherm als explorer, links en rechts verschillende help items).
in de CMainFrame classe heb ik deze functie staan:
in de help file heb ik topics gemaakt aan de hand van de gegevens geimporteerd uit de .hm file van het project.
mijn vraag is dus, hoe ik het voor elkaar kan krijgen om voor het hoofd scherm in mijn programma links(CTreeView) een andere help topic kan aanroepen dan rechts (CListView), en bij dialoog schermen per invoerveld een help topic kan aanroepen.
edit: verduidelijking probleem
in de CMainFrame classe heb ik deze functie staan:
C++:
1
2
3
4
5
6
| void CMainFrame::WinHelp(DWORD dwData, UINT nCmd) { CWinApp* theApp = AfxGetApp(); CString helpFilePath = theApp->m_pszHelpFilePath; ::WinHelp(m_hWnd, helpFilePath, HELP_CONTEXT, dwData); } |
in de help file heb ik topics gemaakt aan de hand van de gegevens geimporteerd uit de .hm file van het project.
mijn vraag is dus, hoe ik het voor elkaar kan krijgen om voor het hoofd scherm in mijn programma links(CTreeView) een andere help topic kan aanroepen dan rechts (CListView), en bij dialoog schermen per invoerveld een help topic kan aanroepen.
edit: verduidelijking probleem
[ Voor 4% gewijzigd door pinkwin|IA op 27-12-2003 15:07 ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar nix. dan zeg ik al veel te veel.