Gigabyte GA-7VT600 1394 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Net hierboven een heleboel moois gelezen over de KT600. Dan zal ik maar het eerste probleem introduceren. Hij doet het niet meer :'(

Ik heb het moederbord van gigabyte, de GA-7VT600 1394, in een geheel nieuwe computer zitten (aanschaf augustus 2003). Vandaag de hele dag gedraait (zoals al een paar maanden), tot ik terug kom van het avond eten en zie dat hij uit staat. Op de Power knop drukken helpt niet. Dan maar open die kast. Volgens mij is het niet de voeding want als de prik erop staat dan gaan de ledjes van het toetsenbord even knipperen en de optische muis brand ook (beide PS/2). Druk ik op de Power knop dan gaat de RAM_LED branden (dit is een klein ledje op het mobo om te waarschuwen dat er DDR-kaarten uitgehaald mogen worden). En dat is ook het enige dat er gebeurt. Geen Power led, geen fan, geen hd, niks.

Heeft iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn ????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaand startpost is verplaatst uit [rml][ Ervaringen] VIA KT600 based moederborden[/rml] aangezien het hier om een op zichzelf staand probleem ging ipv een Ervaring, in tegenstelling tot waar het KT600 ervaringentopic voor is bestemd.

Het is hier op GoT de bedoeling dat je de FAQ en het beleid kent eer je post. In jouw geval had je vooral het PMG Beleid moeten kennen ..

Verwijderd

Sorry BalusC voor het werk dat ik je heb geleverd.
Maar mijn comp doet het weer, het was toch de voeding, hij gaf een verkeerd voltage af.