ik ben al een weekie of 1.5 aan het sparen maar ineens begin ik me af te vragen hoe lang je eigelijk blokkie/sleutels tot jezelf mag houden totdat ze weer opnieuw uitgegeven worden, of is het zo da alle sleutels dus maar 1x uitgegeven worden en ze er bij d.net er maar op vertrouwen dat je ze uitgerekend en al wel weer trug zal sturen ?
Theoretisch ja. Maar in de praktijk nog veel langer.Op zondag 10 december 2000 11:14 schreef Longbowh het volgende:
90 dagen
Iig is anderhalve week geen enkel probleem !
Virussen? Scan ze hier!
Je hebt kans dat ze na 90 dagen weer opnieuw uitgegeven worden, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld ook pas na een jaar weer opnieuw uitgegeven worden...
en hoe komt het dan dat er zoveel verschil kan zijn, en waar hebben jullie die info dan vandaan ?
Zolang er nog blokkies zijn die nog geen een keer zijn uitgegeven, is het nog niet noodzakelijk om die oude al-wel-ooi-eens-vrijgegeven blokkies weer 'vrij'te geven. Wie weet flusht er iemand na een jaar pas zijn buffers, en dan zou het zonde zijn om die niet mee te laten tellen.
Het zou dus kunnen dat op mijn vorig Windowsinstallatie de buffer een juiste code bevatte, maar dat zullen we nooit weten
Het zou dus kunnen dat op mijn vorig Windowsinstallatie de buffer een juiste code bevatte, maar dat zullen we nooit weten
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1