Toon posts:

Demon internet Werkt niet???

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn demon zyxel prestige 650r-31 aangesloten met een UTP rj45 kabel(15 meter) Verder ook alles aangesloten splitter, telefoonlijn etc...
Maar als ik mijn pc start en de intructies volg op het boekje van snelstart werkt mijn internet nog steeds niet waarom??? Ik heb gehoord dat je je console kabel moet gebruiken de eerste keer, Hoe moet ik die gebruiken(wat moet ik instaleren enz..???? Als ik die console kabel gebruik moet ik dan verbonden zijn met demon internet?? Kan ik op een andere manier dan de console kabel online komen door bijv telnet ofzo te gebruiken kan iemand mij helpen ? ??

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 14:51
misschien moet je eerst je MAC-adres registreren op de demon site? (staat ook in je handleiding)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Volg gewoon even de standaard trouble shouting stappen op lijkt me....

(hoop voor je dat je die 15 meter kabel tussen modem en pc hebt zitten en _niet_ tussen modem en splitter)

- Heb ik een linesync?

- Heb ik de instellingen van mijn modem goed staan? (kan je overigens ook in via telnet of webinterface via ethernet verbinding ( zou niet inzien waarom je console moet doen).

- Mac adres geregistreerd op MAC pagina?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Je kan deze vraag beter in het centrale demon topic posten, maar om even op je vraag terug te komen; die console kabel kan ik niet echt plaatsen. Mijn modem is i.i.g aangesloten op de splitter d.m.v de bijgeleverde kabel. Vannuit de modem gaat er een utp kabel naar mijn pc. Ik heb nog nooit van die console kabel gehoord.

Is je account al geactiveerd eigenlijk?

offtopic:
Net te laat. Mijn voorganger had het al gepost

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 20:39 . Reden: te laat ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn mac adres nog niet registreren omdat ik niet verbonden ben met het internet volgens demon( ik zit nu op mijn oude internet kabelfoon).
Kan je me ff uitleggen dan hoe ik via telnet of webinterface kan instellen ???
Kheb verder wel de benodigde dingen alleen ik betwijfel aan de rj45 utp kabel want bij de mediamarkt had je er zoveel, weten jullie trouwens of die goed is zal wel goed zijn denk ik zelf??
En me account is al 2 weken geleden activeerd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 20:41 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 00:14

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:41:
Kan je me ff uitleggen dan hoe ik via telnet of webinterface kan instellen ???
Kheb verder wel de benodigde dingen alleen ik betwijfel aan de rj45 utp kabel want bij de mediamarkt had je er zoveel, weten jullie trouwens of die goed is zal wel goed zijn denk ik zelf??
dat staat allemaal netjes in je handleiding, en anders weet de demon helpdesk je dat wel te vertellen; niet de GoT-helpdesk. Zelf een beetje moeite doen kan echt geen kwaad... zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.