Probleem met Sony videorecorder

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Mijn videorecorder doet het niet meer! Shit zeg, wilde net een filmpje gaan zien.
Hij heeft al een paar banden gegeten en bij de laatste band is het net alsog hij heel zwaar moet werken om die band te laten draaien. Af en toe normaal beeld en dan loopt hij vertraagd en stopt helemaal.

Hij geeft een code in het afleesvenster, 30109. In het boekje kan ik er niks van vinden.

Weet iemand toevallig waar deze code voor staat. Zal hem waarschijnlijk moeten binnenbrengen ter reparatie, maar zou eigenlijk wel willen weten wat die code wilt zeggen.

Heb al gegoogled. Type van de videorecorder heb ik hier niet bij de hand.

Alvast bedankt voor de hulp.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

30109 = service nodig ;)

Maar serieus, als ie banden opvreet, is de code niet eens zo belangrijk. Gewoon morgen direct naar de dealer brengen en laten fixen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

Rayzman

+31 Rayzman

Ik denk dat je loopwerk gewoon vuil is. Daar heeft mijn Sony VCR ook elk half jaar last van. Gewoon zo'n schoonmaak tape erdoorheen doen en dan met een wat oudere band ff wat opnames maken en weer afspelen dan doet ie het weer.

specs pc

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:30
Rayzman schreef op 24 december 2003 @ 11:21:
Ik denk dat je loopwerk gewoon vuil is. Daar heeft mijn Sony VCR ook elk half jaar last van. Gewoon zo'n schoonmaak tape erdoorheen doen en dan met een wat oudere band ff wat opnames maken en weer afspelen dan doet ie het weer.
soms helpt zo een schoonmaakband niet eens meer.moet je hem of zelf open maken(risicovol) of effe wegbrengen om de koppen goed te laten reinigen ;)

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Je kan hem best gewoon even binnen brengen bij je plaatselijke dealer.
Als je geluk hebt, is het voor enkele euro'tjes weer gemaakt..

En anders moet je heel snel zijn ... want kerstmis komt vreselijk dichtbij :)