Het volgende is er aan de hand:
Normaal gebruik ik Internet Explorer 6 met Windows XP en dat gaat allemaal prima tot aan het begin van de avond. Opeens werd ik uitgelogd en wat ik ook doe, als ik probeer in te loggen dan blijft het inlogscherm gewoon staan. Ik krijg geen foutmelding, niets. Dit geld ook voor de Frontpage.
Ik heb naar aanleiding van de volgende draadjes:
Redneck® in "Probleem na inloggen"
[rml][ bug?] inloggen met mozilla[/rml]
• cache leeggehaald
• cookies weggehaald
• beveiliging op minimaal
• preferences opnieuw gesubmit
• klokinstelling nagelopen
• ctrl-f5 gebruikt
• scripting aan en uit geprobeert
• via mozilla m'n vorige sessies beëindigd.
Dat allen werkt niet, ik blijf de inlogpagina houden.
Nu heb ik Mozilla Firebird 0.7 en ik kan daarmee wel inloggen, wat dus feitelijk het omgekeerde probleem is van laatst genoemde draad.
Ik had rond kwart voor zes een mailtje verstuurd naar gathering@tweakers.net maar aangezien ik met Firebird wel kan inloggen leg ik het hier ook maar even voor.
mocht dit eerder in [bug] thuishoren dan merk ik het wel.
Normaal gebruik ik Internet Explorer 6 met Windows XP en dat gaat allemaal prima tot aan het begin van de avond. Opeens werd ik uitgelogd en wat ik ook doe, als ik probeer in te loggen dan blijft het inlogscherm gewoon staan. Ik krijg geen foutmelding, niets. Dit geld ook voor de Frontpage.
Ik heb naar aanleiding van de volgende draadjes:
Redneck® in "Probleem na inloggen"
[rml][ bug?] inloggen met mozilla[/rml]
• cache leeggehaald
• cookies weggehaald
• beveiliging op minimaal
• preferences opnieuw gesubmit
• klokinstelling nagelopen
• ctrl-f5 gebruikt
• scripting aan en uit geprobeert
• via mozilla m'n vorige sessies beëindigd.
Dat allen werkt niet, ik blijf de inlogpagina houden.
Nu heb ik Mozilla Firebird 0.7 en ik kan daarmee wel inloggen, wat dus feitelijk het omgekeerde probleem is van laatst genoemde draad.
Ik had rond kwart voor zes een mailtje verstuurd naar gathering@tweakers.net maar aangezien ik met Firebird wel kan inloggen leg ik het hier ook maar even voor.
mocht dit eerder in [bug] thuishoren dan merk ik het wel.