Toon posts:

url in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een url in een email vernoem kan de ontvanger deze niet direct openen doch moet hij de link kopieren naar de InternetExplorer.
Hoe moet Outlook Express ingesteld worden om direct vanuit de mail te kunnen openen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
In HTML mail gewoon <a href="http://www.tweakers.net">Tweakers.net</a> als m'n HTML me niet in de steek laat :)

Geert, wel, want ik vergaat de aanhalingstekens... DreamWeaver luiheid

[ Voor 51% gewijzigd door sdomburg op 23-12-2003 19:59 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
In principe hoort outlook express dit standaard te doen (uitgaande dat je bedoel dat mensen op een a href kunnen klikken in OE) :)

wat bedoel je met 'een url vernoemen'? :?

sdomburg: je html laat je niet in de steek :+

[ Voor 16% gewijzigd door G33rt op 23-12-2003 19:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel bv www.marktplaats.nl in een email vernoemen. dit in die mail aanklikken en de site is open

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik hem in?

• Hahn
  • Laatst online: 17:02
Om het even heel makkelijk te doen:
Je kan in Outlook Express ook een woord klikbaar maken door 'm te selecteren, en dan vervolgens InvoegenHyperlink doen. Als je dan gewoon de URL intypt welke je wilt hebben dan kom je op die site als je op dat woord klikt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 23-12-2003 20:29 ]

The devil is in the details.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Dit wordt gezien als een kick dus aub de edit knop gebruiken !
Kicken pas na 24 uur ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik helaas niet, kun je het verduidelijken of is er een andere mogelijkheid?

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 23 december 2003 @ 20:29:
[...]

Dit wordt gezien als een kick dus aub de edit knop gebruiken !
Kicken pas na 24 uur ...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je probleem ken ik niet zo, want als ik in outlook express bv. www.xs4all.nl type, dan wordt dat automatisch een linkje.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij dus niet. Althans, bij de ontvanger van mijn mailtjes. Zit het hem in zijn instellingen?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:36:
Bij mij dus niet. Althans, bij de ontvanger van mijn mailtjes. Zit het hem in zijn instellingen?
Zit het probleem niet in zijn mailprogje??

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat nou eens wist. Hoe kom ik daar achter. Het is juist daarom dat ik deze vraag stel.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:39:
Als ik dat nou eens wist. Hoe kom ik daar achter. Het is juist daarom dat ik deze vraag stel.
hoe weet jij nou wat het programma is van de ontvanger? iedereen gebruikte verschillende mailclients hoor. probeer een mail naar jezelf te sturen - als je de link gewoon kan openen met klikken doet de andere kant dus iets fout :)

leg even helder uit wat je nu precies wil oplossen, volgens mij is het alleen maar vager geworden

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 20:39:
Als je doet wat ik in m'n eerste post tikte werkt het gewoon, indien hij HTML mailtjes gewoon kan lezen, en niet alleen plain text.

En je hoeft me niet te mailen hoor, dit is een forum ;)
Pagina: 1