Ik heb net Age of Empires Gold uit de budget bak gevist en wilde deze natuurlijk even uittesten. Bij mijn systeem werkt het voor geen meter. Zodra ik de disk erin stop, duurt het een hele tijd voordat de computer erachter komt dat er geen CD-Rom in zit. Ik draai Windows XP (zonder Service Packs) en met alle 'essentiele update's' die maar beschikbaar zijn op Windowsupdate. Verder voldoe ik ruim aan de gestelde eisen (2x Athlon XP 2400+ met een Asus A7M266-D, gedetailleerde specs: zie sig). Ik ben terug geweest naar de winkel, daar draaide hij wel (een wat ouder bakkie met Windows 98) en vreemd genoeg ook op mijn vaders PC (die draaid ook Windows XP, met alle updates behalve SP1, en Athlon XP 2200+ op een K7S6A). Volgens de vereisten moet hij ook gewoon op Windows XP werken.
Ik heb geen idee wat het kan zijn, ik denk in de richting van de drivers van de CD-brander (ik heb een Plextor 12 speed brander, mijn vader een Plextor 40 speed brander, beide gewone IDE-branders). Wat zou het zijn?
Ik heb geen idee wat het kan zijn, ik denk in de richting van de drivers van de CD-brander (ik heb een Plextor 12 speed brander, mijn vader een Plextor 40 speed brander, beide gewone IDE-branders). Wat zou het zijn?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos