Na het deïnstalleren van de nForce drivers kon ik Windows niet meer in. Na wat gezoek bleek het aan de videokaartdrivers te liggen. Vervolgens ging ik dus via de VGA-modus in Windows XP en installeerde de Omega 3.9 drivers.
Sindsdien krijg ik elke keer als ik naar de beeldschermeigenschappen wil de volgende melding:

En ja, ik heb toch echt de Windows 2000/XP drivers gedownload aangezien ik XP draai. Windows heeft ook gewoon de Omega drivers geladen en niet het standaard VGA stuurprogramma zoals deze foutmelding beweert.
Verder is er trouwens niets aan de hand met de drivers, alle games werken gewoon normaal.
Ik heb nog de ATI Removal Utility geprobeerd, maar dat hielp helaas niet.
Sindsdien krijg ik elke keer als ik naar de beeldschermeigenschappen wil de volgende melding:

En ja, ik heb toch echt de Windows 2000/XP drivers gedownload aangezien ik XP draai. Windows heeft ook gewoon de Omega drivers geladen en niet het standaard VGA stuurprogramma zoals deze foutmelding beweert.
Verder is er trouwens niets aan de hand met de drivers, alle games werken gewoon normaal.
Ik heb nog de ATI Removal Utility geprobeerd, maar dat hielp helaas niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 23-12-2003 18:25 ]