Toon posts:

studie hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen "hallo allemaal", ik ben Roger en nieuw hier en barst van de vragen aan jullie.
Ik ben met een pc opleiding begonnen maar het valt niet mee gezien ik al wat jaartjes van school ben en ook pas zo'n anderhalf jaartje achter de pc zit.
Ik heb nu een vraag over logisch geheugen.
Ik weet dat het is opgedeeld in hoog en conventioneel geheugen, maar ik heb geen idee wat ik er mee aan moet, dus als iemand zich geroepen voelt om mij het een en ander hierover uit te leggen, dan is mijn dank meeeeeeeeeeters lang...
groeten Roger....

Verwijderd

welkom :Y)
je kan misschien beter je titel wat aanpassen, zo lijkt het net alsof je hulp nodig hebt met het kiezen van een studie of zo 8)7

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

PMG FAQ - RAM FAQ

Welkom op GoT ;) Lees in elk subforum de sticky's eens door. Met al die kennis haal je de gemiddelde ICT opleiding hier wel op MBO niveau :+

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welkom op GoT.............

Bijna alles wat je wilt weten staat in de FAQ. Beetje doorlezen en je hebt zo je diploma. Succes.

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Vraag het je leraar. Daar zijn ze voor ;) Anders had je dit ook met Google kunnen vinden.

MAZZA: daar staat het niet in B) Het behandelt enkel de technische onderwerpen.

GoT is in ieder geval niet bedoeld om huiswerk door een ander te laten maken, dicht dus.

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 23-12-2003 18:03 ]

Dit topic is gesloten.