Portmap met speedtouch naar extern ip werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik probeer hier poort 25 door te mappen met een speedtouch 510 naar een ander dsl aansluiting van me alleen heb ik het vermoede dat dat ding het niet snapt een aangezien ik hier alleen die dsl modem heb hangen wil ik het wel werkend krijgen.

Hoe krijg je het voor elkaar om dat ding te flessen zodat ie wel kan portmappen van 213.148.224.*:25 naar 62.58.242.*:2525.

Het werkt namelijk wel met winroute maar daar heb je een pc voor nodig. Zit er iets in de firewall van die speedtouch die het beperkt ? Het kan namelijk wel met een speedtouch home die gehacked is naar pro. Alleen heb ik weer het probleem dat ding achter een planet verbinding hangt en die blocken poort 25 en ik heb dus geen zin om via de mailrelay.planet.nl te gaan want dat ding vertrouw ik niet echt

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

dat gaat nooit werken...
die portmappings zijn een functie van de NAT translatie, je kan dus alleen mappen naar een host die aangesloten is op de interne interface op je NAT doos.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.