Toon posts:

Filebox vervanger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om de zogenaamde "Open" en "save as" dialog boxes te vervangen door een standaard window? Ik vind bv de Open Office Document window erg handig en zou in Win98SE altijd zo'n window willen gebruiken. :)

Nu moet ik Filebox Extender gebruiken voor het automatisch resizen en automatisch sorteren in de verschillende windows. Helaas kan je er niet voor zorgfen dat de window gecentreerd opent, ook niet met Autosizer of ZMover. :r

Volgens mij bestaan zulke applicaties nog niet, maar zou het technisch mogelijk zijn? :/

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de zogenaamde "Open" en "save as" dialog boxes te vervangen door een standaard window?
Alleen als je zelf je DLL's aanpast/gaat schrijven waar die functies instaan.
Helaas kan je er niet voor zorgfen dat de window gecentreerd opent
Dat kan wel, oa met Dualmonitor software zoals Ultramon

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 17:26 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 17:19:
Weet iemand of het mogelijk is om de zogenaamde "Open" en "save as" dialog boxes te vervangen door een standaard window? Ik vind bv de Open Office Document window erg handig en zou in Win98SE altijd zo'n window willen gebruiken. :)
De meeste applicaties (niet allemaal) maken gebruik van de standaard controls die Windows aanbiedt. Om die te vervangen zou je een nieuwe DLL moeten maken (de COMCTL32.DLL als ik me goed herinner). Voor zover ik weet heeft nog niemand dat gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik al, wel raar dat nog niemand met zo'n applicatie op de markt is gekomen.

Wat betreft Ultramon, daar heb je niet veel aan als je niet meerdere monitoren gebruikt, toch? En ik zie op de page ook nergens waar het staat dat het de screenposition onthoudt, van ALLE windows.

Verwijderd

screenposition onthoudt,
Vaak doen videokaart drivers en tools dat ook.