Toon posts:

Geen TV met ATI Multimedia Center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds vandaag kabel op mijn kamer en wou deze even op mijn Hercules AIW 9800SE aansluiten. Ik wil mijn TV instellen maar vreemdgenoeg elke keer ik TV opstart krijg ik Video In. Beetje ambetant dus. Hier kan ik langs geen kanten kanalen instellen laat staan TV zien. De enige opties die ik hier krijg is het kiezen van een Video-Input (Composite, S-Video) en Audio-In (CD-player, Aux, ...).

De online handleiding van de AIW verwijst naar de "TV Channels
Initialization Wizard". Die heb ik er dus dooleuk niet tussenstaan.
Heeft er iemand ervaring met dit probleem? Wil namelijk graag 's avonds naar Canal+ kunnen kijken :9

Een beetje informatie over mijn systeem kan altijd van pas komen:

Windows XP SP1
AMD64 3200+
1gig DDR RAM
Hercules AIW 9800SE
Sound Onboard (Asus K8V)

Als je nog iets moet weten vraag het gerust. tnx

Verwijderd

Topicstarter
Herinstalleren helpt niets en ik krijg enkel de Video In Initialization Wizard. Nergens nog maar een spoor van TV-on-Demand.

Verwijderd

heb je bij het installeren wel de aumatische zenderzoek funktie gebruikt? (kun je ook instellen op "antenne" en "kabel"
Dit had ik namelijk de eerste keer ook.

Ik heb nu geen ATI mediadesk meer ander zou ik het kunnen vertellen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:30

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je de WDM drivers wel geinstalleerd? Anders wordt je tuner niet herkend...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
De WDM drivers zijn geïnstaleerd en de ATI WDM TV Tuner staat tussen de bsesturing voor Audio, video en spelletjes. Dus ik vermoed dat de WDM drivers ook geïnstalleerd zijn.

War WIlbert zegt lijkt meer een oplossing. Maar ik heb nooit een kader/wizzard gekregen met Automatische zenderzoek functie. En ik ben dus ook al dagen opzoek naar een manier om deze wizard op te roepen. Zonder veel resultaat. Mss is er een commando dat je kan uitvoeren (met uitvoeren ;)) om zo de wizard op te roepen. Maar in het programma zelf lijkt deze functie wel weg te zijn.