Virussen? Scan ze hier!
"Windows Operated Systems"
Systems operated by windows.
Volgens mij gewoon goed hoor.
Systems operated by windows.
Volgens mij gewoon goed hoor.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Yeah right, waarom dan wel 'non-Windows operating systems' ?
Niet goed dus.
Niet goed dus.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vinnem wel kunnen hoor Wildhagen, je moet toch WAT variatie hebben? 
Een foutje zal t wel niet zijn dunkt mij.
Een foutje zal t wel niet zijn dunkt mij.
Waarom dan "windows operated systems" en niet "windows bsod'ed systems" :):):)
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
omdat non-windows systemen wel operaten!Op zondag 10 december 2000 11:01 schreef wildhagen het volgende:
Yeah right, waarom dan wel 'non-Windows operating systems' ?
Niet goed dus.
Dutchman en RobTH (oid) : wel eens van het begrip 'Troll' gehoord ?
Virussen? Scan ze hier!
defenition Troll: ['tro'll'] (m)Op zondag 10 december 2000 11:43 schreef wildhagen het volgende:
often good humor is misunderstood by Wildhagen and referred to as 'Troll'
We spend our years as a tale that is told
Windows operated systems kan wel, hier heb je het over systemen die door windows bestuurd worden.
Maar in de praktijk liggen de problemen in dat forum bij windows, en niet bij het systeem waar windows op draaid (zijn immers andere fora voor).
De nadruk ligt bij de huidige benaming op de systemen (waar dan wel windows op zit).
Beter zou inderdaad zijn om de nadruk te leggen op Windows; dwz Windows Operating Systems.
Maar in de praktijk liggen de problemen in dat forum bij windows, en niet bij het systeem waar windows op draaid (zijn immers andere fora voor).
De nadruk ligt bij de huidige benaming op de systemen (waar dan wel windows op zit).
Beter zou inderdaad zijn om de nadruk te leggen op Windows; dwz Windows Operating Systems.
Hey Wildhagen, je moet wel t verschil tussen een geintje en een troll kunnen zien hoor... 
allebei de namen kunnen (ff ontopic) maar tis idd wel en beetje raar dat ze door elkaar heen worden gebruikt.
T boeit niet zoveel eigenlijk
allebei de namen kunnen (ff ontopic) maar tis idd wel en beetje raar dat ze door elkaar heen worden gebruikt.
T boeit niet zoveel eigenlijk
Verwijderd
Haha! als jij het niet zei dan zei ik het wel!! Komt "humor" en "geintje" niet voor in je woordenboek, wildhagen?Op zondag 10 december 2000 11:49 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
defenition Troll: ['tro'll'] (m)
often good humor is misunderstood by Wildhagen and referred to as 'Troll'
Verwijderd
Weleens van het begrip "+1, grappig" gehoord?Op zondag 10 december 2000 11:43 schreef wildhagen het volgende:
hehe 
Dit komt voort uit een paar topics terug toen de suggestie werd gegeven, dacht toen ik hem las dat doen ze vast niet maar wel dus
En het is eigenlijk gewoon correct
Dit komt voort uit een paar topics terug toen de suggestie werd gegeven, dacht toen ik hem las dat doen ze vast niet maar wel dus
En het is eigenlijk gewoon correct
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Pagina: 1