Tijdens het opstarten van de PC, eerst na het verschijnen van het Win98 scherm en dan info van mijn Teles ISDN-kaart (Common ISDN API .. bla bla .. TELES AG, Berlin) krijg ik een knipperend balkje waarna de PC gewoon blijft hangen. Dit gebeurt alleen als ik mijn brander (Plextor IDE 8x4x32x) aangesloten heb, als ik 'm afsluit start mijn PC zonder vastlopers/problemen op.
Even voor de duidelijkheid:
Primary Master - HDD
Primary Slave - CD-ROM
Secondary Master - CD-RW
Secondary Slave - Leeg
Ik dacht eerst dat de ISDN-kaart de IRQ van de 2de IDE-controller gebruikt, maar de SETUP van de kaart geeft aan dat ie IRQ 5 gebruikt.
Heeft iemand enige adviezen/ideeën/aanwijzingen waar het probleem ligt en/of hoe ik het kan oplossen.
(De brander deed het gewoon de eerste week na aankoop zonder problemen, en pas toen ik gisteren wat in mijn kast had geklooid (mbv mijn DiskDrive) hij kuren begon te vertonen.)
Even voor de duidelijkheid:
Primary Master - HDD
Primary Slave - CD-ROM
Secondary Master - CD-RW
Secondary Slave - Leeg
Ik dacht eerst dat de ISDN-kaart de IRQ van de 2de IDE-controller gebruikt, maar de SETUP van de kaart geeft aan dat ie IRQ 5 gebruikt.
Heeft iemand enige adviezen/ideeën/aanwijzingen waar het probleem ligt en/of hoe ik het kan oplossen.
(De brander deed het gewoon de eerste week na aankoop zonder problemen, en pas toen ik gisteren wat in mijn kast had geklooid (mbv mijn DiskDrive) hij kuren begon te vertonen.)