KPN veranderd Hi Tarieven

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:25

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Kreeg zojuist een SMS'je van Hi dat de tarieven per 7 jan. 2004 wijzigen. Feitelijk komt het er op neer dat alle gesprekken buiten de bundel 2 ecent per minuut meer gaan kosten.

Dus ik bellen met 0800-0507 wat ik moet doen als ik het daar niet mee eens ben.. Antwoord was vrij direct: "U kunt uw abbo ivm de contractswijziging opzeggen".

Persoonlijk wil ik dit niet... maar ik dacht dat het mischien wel interresant was voor alle andere KPN Hi abbo's die een iets te groot abbo hebben aangeschaft voor hun budget.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 13:34

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 17:36
is dit wel een goed topic

kunnen de critici zich daarover uitlaten :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 00:14

Korakal

Up up up!

Nee ook dit is géén goed topic. Dicht dus.
Korakal schreef op 23 december 2003 @ 19:43:
Mja leuk, maar ook voor dit soort topics geldt dat we in ieder geval een fatsoenlijke topicstart verwachten. Dus niet in één regel...

Zet dan op z'n minst alle bekende info in de topicstart, tarieven vergelijking, zoek de algemene voorwaarden op waar het in staat dat het kan, enzovoort.
Degene die denkt een fatsoenlijke topicstart te gaan maken mag mij mailen met een voorstel voor een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.