Toon posts:

Op zoek naar een videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier 2 x 9800 PRO's liggen van Powercolor, waar ik erg tevreden mee ben. Nu heb ik gisteren naast mijn 17 inch lcd monitor (op de vga uitgang) nog een extra lcd monitor (Psone, 4 inch.) op mijn tv out aangesloten. Ik wil nu op beide schermen iets anders weergeven, dus op allebei de schermen een eigen bureablad (zodat ik bijv een film draaien op het ene scherm en op het andere scherm kan internetten). Mijn radeon kaarten kunnen dit volgens mij niet, en dus vroeg ik me af welke geforce, radeon, matrox kaarten, de nieuwere (5900 ultra e.d.) dit wel kunnen? Dus welke kaarten de goede oude twinview mogelijkheid hebben, of een vergelijkbare functie die hetzelfde doet?

|:( |:( |:( |:(

sluit deze topic maar... het staat gewoon in de tv out faq....

alvast bedankt,

groetjes, ppold

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 15:46 ]

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 15:30:
Ik heb hier 2 x 9800 PRO's liggen van Powercolor, waar ik erg tevreden mee ben. Nu heb ik gisteren naast mijn 17 inch lcd monitor (op de vga uitgang) nog een extra lcd monitor (Psone, 4 inch.) op mijn tv out aangesloten. Ik wil nu op beide schermen iets anders weergeven, dus op allebei de schermen een eigen bureablad (zodat ik bijv een film draaien op het ene scherm en op het andere scherm kan internetten). Mijn radeon kaarten kunnen dit volgens mij niet, en dus vroeg ik me af welke geforce, radeon, matrox kaarten, de nieuwere (5900 ultra e.d.) dit wel kunnen? Dus welke kaarten de goede oude twinview mogelijkheid hebben, of een vergelijkbare functie die hetzelfde doet?

|:( |:( |:( |:(

sluit deze topic maar... het staat gewoon in de tv out faq....

alvast bedankt,

groetjes, ppold
gewoon "Extend my windows desktop onto this monitor" (je tv dus) bij display settings van windows. Dan krijg je een 2e desktop op je tv en ken je daar dus een film op draaien :) en internetten het zelfde moment. Kan met elke kaart met tv-out :+

oh je had faq al gelezen |:( laat maar :X

[ Voor 10% gewijzigd door naps op 23-12-2003 16:07 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Duidelijk enzo :P

Dit topic is gesloten.