Toon posts:

dat is het hem juist

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de technische ondersteuning van sweex geeft mij geen antwoord hierop in hun mail , dus daar kom ik niet achter

wie het weet die mag het zeggen!!

Verwijderd

Op wat precies?

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-07 11:33
Ik denk dat dit als reply is bedoelt :).

Verwijderd

haha, verkeerd knopje? :o

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/newtopic2.gif in plaats van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/newposting2.gif gedaan?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

ja, idd.

Wat is dit voor topictitel overigen? |:(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Relax mensen. courvoisier is iig correct, nieuw topic na slotje. JSS was toch redelijk duidelijk en je zou ze (sweex) ook eens kunnen bellen, of misschien met de leverancier van je router overleggen. Het is iig niet de bedoeling om een nieuw topic na een slotje te openen ;) Daarvoor kan je de desbetreffende moderator mailen, jss at tweakers dot net in dit geval.

edit: @ G_M_C hieronder: bedankt voor je heerlijk overbodige post. Laat dit topic nou maar lekker met rust, dan kan een Netwerken-collega hem zodadelijk op slot doen, het topic loopt heus niet weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Remy op 23-12-2003 15:08 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

ReemF schreef op 23 december 2003 @ 15:02:
Relax mensen. courvoisier is iig correct, nieuw topic na slotje. JSS was toch redelijk duidelijk en je zou ze (sweex) ook eens kunnen bellen, of misschien met de leverancier van je router overleggen. Het is iig niet de bedoeling om een nieuw topic na een slotje te openen ;) Daarvoor kan je de desbetreffende moderator mailen, jss at tweakers dot net in dit geval.
Kortom; sluiten maar weer !

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:08

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

:? :P :w :+

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.