Beste modjes, is het mogelijk om mijn accounts UniCache en UniCache2 samen te voegen? Vreoger gebruikte ik de een thuis en de ander op mijn werk, nu gebruik ik echter alleen nog maar UniCache2..
POSTCOUNT!!!111disjfa schreef op 23 december 2003 @ 14:48:
en wat zou t helpen als ze samengevoegd worden?
Siditamentis astuentis pactum.
Nee we voegen niks samen, je mag een account behouden en de andere bannen we
Kun je evt nog een nickchange aanvragen als ej dat wilt.
Maar wist je niet dat kloontjes verboden zijn? Max 1 account per persoon
Maar wist je niet dat kloontjes verboden zijn? Max 1 account per persoon
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Gokje: hij wil graag zijn posts onder één account hebbendisjfa schreef op 23 december 2003 @ 14:48:
en wat zou t helpen als ze samengevoegd worden?
je hebt nou een nick en daar ben je blij meedus waarom veranderen....
edit:
owja nog ff t nodige toevoegentsssssk kloontjes he... tsssk
Goeie gok! en omdat 2 accounts verboden zijn en ik mij graag legaal op GOT wil bevinden zou ik deze accounts graag samengevoegd zien
UniCache2 schreef op 23 december 2003 @ 14:53:
Goeie gok! en omdat 2 accounts verboden zijn en ik mij graag legaal op GOT wil bevinden zou ik deze accounts graag samengevoegd zien
nog beter ideeLuNaTiC schreef op 23 december 2003 @ 14:51:
Nee we voegen niks samen, je mag een account behouden en de andere bannen weKun je evt nog een nickchange aanvragen als ej dat wilt.
dus nummer 2 blijft van jou?
edit:
okee okee ik hou me er wel weer buiten
okee okee ik hou me er wel weer buiten
[ Voor 6% gewijzigd door disjfa op 23-12-2003 14:57 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Misschien een idee om hem dat met een Adje af te laten handelen? Of ga jij dat allemaal voor hem aanpassen?
anders gezegd: het wordt nu wel erg verwarrend voor de TS allemaal...
edit: da's mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 14:58 ]
Word er inderdaad niet echt duidelijker op. Maar wat schiet ik er mee op als de account UniCache gebanned word? Erg nuttig, maar ik ben er toch al minimaal een jaar niet meer mee ingelogd geweest. Dat is dan ook mijn vraag niet. Ik wil inderdaad alle posts onder de zelfde naam..
Niet zoveel, maar het is nou eenmaal zo dat we maar één account toestaan en dat we geen accounts gaan samenvoegen (zou vast technisch gezien wel kunnen, maar hebben we nooit gedaan en zullen we ook nooit doenUniCache2 schreef op 23 december 2003 @ 14:56:
Ja wat schiet ik daar mee op?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nou succes block hem dan maar.. Ben ik er dus eigenlijk alleen maar op achteruitgegaan want nu kan ik die posts niet meer editen (waarom ik dat zou willen zou ik niet weten maar het gaat om het idee)
Editten kan toch zowiezo maar 24 uur nadat je je post gemaakt hebt?UniCache2 schreef op 23 december 2003 @ 15:01:
...want nu kan ik die posts niet meer editen...
Siditamentis astuentis pactum.
dat moeten de devvers er nog inbouwenVarienaja schreef op 23 december 2003 @ 15:04:
[...]
Editten kan toch zowiezo maar 24 uur nadat je je post gemaakt hebt?
sorry dat ik weer postt TgF
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Ach, er kan altijd nog een slot opdisjfa schreef op 23 december 2003 @ 15:06:
[...]
dat moeten de devvers er nog inbouwen
sorry dat ik weer postt TgF![]()
Het zit in React 1.9.1, maar ik dacht niet dat het aangezet ging worden. Maar wie weet kan één van de heren devvers daar meer over vertellendisjfa schreef op 23 december 2003 @ 15:06:
[...]
dat moeten de devvers er nog inbouwen
sorry dat ik weer postt TgF![]()
Ik hoop dat het niet aangezet gaat worden, ik haal vaak nog typo's uit posts als ik ze tegenkom
Verwijderd
Ik stel voor (indien de behoefte er is) dit dilemma op een andere plek verder te bespreken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.