Kabelfoon schrijft op haar service pagina
Het rare is ook, normaal download ik wel eens een film, mp3s noem maar op, deze maand heb ik niet meer mail als tevoren gehad, geen films gedownload (wat ik dus normaal wel doe) en kom ik vaak als maximum uit rond de 4300 Mb's. Nog leuker is zelfs dat normaal mijn zusje websites bezoekt, msnt met al hun plaatjes enz en zelf ook download. MMaar zijn zusjes haar PC doet het al een maand niet. Dus dat heb ik ookal minder...
Kan het zijn dat kabelfoon dit (zo extreem) fout heeft? Of kan dit liggen aan een router?
Ze zeggen dus dat "het afgebeelde getal niet exact het huidige dataverbruik weergeeft". Maar scheelt dat zoveel, want volgens hun website heb ik mijn datalimiet van 5Gb ruim overschreden 5506 mbytes tot nu toe en de maand is nog niet afgelopen.Hieronder vindt U een overzicht van het via Uw Standaard abonnement gegenereerde verkeer van de afgelopen periode.
Vragen over uw dataverbruik? Zie de F.A.Q. pagina op deze site.
Een groen gekleurde regel geeft aan dat U zich geen zorgen hoeft te maken ten aanzien van het dataverbruik.
Is een regel oranje dan heeft U meer dan 80% (d.i. 4096 MB) van het bij het Standaard abonnement inbegrepen dataverkeer verbruikt.
Wanneer een regel rood gekleurd is , dan is in die periode het bij het Standaard abonnement inbegrepen dataverbruik van 5120 MB overschreden.
Hoewel Kabelfoon er naar streeft de getallen op deze pagina zo nauwkeurig mogelijk weer te geven kan het om technische redenen voorkomen dat het afgebeelde getal niet exact het huidige dataverbruik weergeeft. Aan de getallen op deze pagina kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Het rare is ook, normaal download ik wel eens een film, mp3s noem maar op, deze maand heb ik niet meer mail als tevoren gehad, geen films gedownload (wat ik dus normaal wel doe) en kom ik vaak als maximum uit rond de 4300 Mb's. Nog leuker is zelfs dat normaal mijn zusje websites bezoekt, msnt met al hun plaatjes enz en zelf ook download. MMaar zijn zusjes haar PC doet het al een maand niet. Dus dat heb ik ookal minder...
Kan het zijn dat kabelfoon dit (zo extreem) fout heeft? Of kan dit liggen aan een router?