Licht ontflambaar, SCOlie op het vuur.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Jaja, daar istie weer. SCO item numero X. Helaas ook weer met de bijbehorende reacties. Al vrij vroeg in de thread ontstaat een MS based discussie tussen Gotty en Hiostu. Ik ben van mening dat daar gelijk behoorlijk getrolled en zelfs gevlammed wordt. Ook de moderatoren moeten het weer ontgelden.
Welke msn-jeugd zit hier eigenlijk te modereren?
Graag uw modpuntjes correct spenderen ook als men het niet eens is met mijn vlam/troll verhaal ajb.

:)

In het algemeen is dit in ieder geval weer een draad die de nodige aandacht zal moeten hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Goed hè! :*)

Ik zal er zometeen alvast een keer doorheen wandelen :).

[edit]
Deze heeft wel gelijk wat mij betreft. Ik heb de nieuwspost inderdaad geschreven vanuit een negatieve invalshoek, niet geheel bewust trouwens, ten opzichte van SCO. Dus ik vind dat hij een zeer interessant punt heeft waarvoor hij ook zeker beloond mag worden :).

Deze is dan weer onzin voor zover ik weet. Ik heb nog geen nieuwsjes gezien waarin inderdaad te lezen was dat er bedrijven zijn geweest die betaald hebben aan SCO. Je moet je als bedrijf ook best wel hopeloos voelen, wil je dat ook daadwerkelijk doen volgens mij :X. Ennieweejs, die hoort dus volgens mij thuis op 0, behalve als ik het mis heb natuurlijk ;).

Deze is volgens mij offtopic daar...

[ Voor 67% gewijzigd door Harm op 23-12-2003 15:56 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Zowiezo zit Gotti in die draad flink te flamen op MS, bijvoorbeeld in deze post. MS heeft inderdaad geld overgemaakt, maar dat was gewoon voor de Unix licentie die ze in gebruik hebben.

Deze is beter, maar wordt weer verpest door het woord "walgelijk".

Het is duidelijk dat meneer Gotti een MS flambeerder is...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Nog een keertje nagelopen, staat er best OK bij. :)

Verwijderd

Behalve dat deze
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=925508
op +2 staat. Dat is een directe flame op de man. Een -1 dus.
Overigens kon ik het niet laten op deze flame van Tha Lord te flamen. Als hij met zo'n flame +2 grappig krijgt, moet mijn reactie ook een +2 grappig zijn.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=925774
Deze reactie van mij vind ik meer waard dan een +1 omdat ik gewoon iets uitleg aan kris nogwat. Een uitleg die Beaves ook eens zou moeten lezen omdat het simpel aangeeft dat het geld dat MS geeft aan SCO niet voor de licentie is. Ik vind gezien het gedrag en geflame in de rest van de draad, dat mijn reactie op +4 hoort, omdat blijkbaar niemand daar over na heeft gedacht.

/me snapt sowieso niet waarom sommigen datgene dat MS en SCO vertellen altijd zomaar geloven. Heel vreemd aangezien het zelden geen propaganda is. MS is zelfs veroordeeld voor het verspreiden van leugens.

De edit van Goddy over de MSN jeugd vind ik begrijpelijk aangezien z'n post binnen korte tijd naar -1 moet zijn gegaan: , +2, -1: Flamebait, -1: Troll, -1: Troll, +1: Flamebait, -0,80: Flamebait, 0,67.
In zo'n geval vind ik niet dat je al te streng moet zijn, en dus de post moet beoordeling op wat deze waard is zonder edit. Mijns inziens een +2 interessant.

Verwijderd

Beaves schreef op 23 december 2003 @ 16:22:
MS heeft inderdaad geld overgemaakt, maar dat was gewoon voor de Unix licentie die ze in gebruik hebben.
Zie mijn reactie op krisnogwat in de draad, dat is dus niet zo.
Deze is beter, maar wordt weer verpest door het woord "walgelijk".
Een mening die ik deel. De strategie van SCO en MS is walgelijk. Waarom zou ik hun strategie moeten goedkeuren? Op het eerste gezicht is MS poeslief voor de consument, maar zodra je verder graaft wordt het steeds smeriger. En juist die misleiding van consumenten die geen zin, tijd of kwaliteiten hebben zo diep te graven is walgelijk.

/me wil iedereen trouwens een ZALIGE KERST wensen zonder flames en trolls :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 13:56 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

[PM] 925508 naar 0 overbodig: imho is de post te sprokkjesachtig opgestelt om een flame te noemen :+.

De reactie van FlipZemanova daarop vind ik overigens wel flamen (nog geen PM tools ingezet).
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 13:47:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=925774
Deze reactie van mij vind ik meer waard dan een +1 omdat ik gewoon iets uitleg aan kris nogwat.
Is imo idd een verdedigbare analyse, en mag wmb boven het maaiveld :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 13:55:
[...]

* Teckna wil iedereen trouwens een ZALIGE KERST wensen zonder flames en trolls :)
:* hetzelfde! :)
Pagina: 1