Toon posts:

Line in werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Amai wat ik nu toch weer heb :S

Moet een intervieuw voor school opnemen op de pc vanaf mijne minidisk, nu werkt mijne line in niet.

hardware
Soundblaster live! value
W2K prof sp laatste ;)

software
Wave studio (van oude soundblaster cd)
Cool edit pro

Heb hem geselecteerd als opname apparaat.

Zijn daar nog speciale dingen voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Snap best dat dit hier niet Hi-Tech is maar geen reactie is wel erg zonde :)

Heb de meuk op Win 98SE aangesloten en het speelt perfect, ale, ik kan tenminste via line in opnemen bedoel ik dan he.

Iemand enig idee waarom het onder W2K niet gaat ?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Kicken binnen 24 uur is niet toegstaan, even ter verduidelijking.
Er even duidelijk bij zetten wat je zelf al hebt geprobeerd is misschien ook wel prettig/verstandig, en in ieder geval een stuk duidelijker voor de mensen hier.

Ik neem aan dat je in je mixer de line-in wel open hebt gezet, dus dat deze niet gemute is?
Heb je dit zowel in je SB-mixer als in de windows mixer gedaan, die twee willen elkaar nog wel eens dwars liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, Ik kickte hem niet want heb iets nieuws aangedragen (dattie het onder 98se wel doet) , zeg alleen dat ik het jammer vind dat ik nog geen reactie heb. No hard feelings :)

De mixer staat line in open en idd niet gemute, beide mixers idd.

Heb ook aangegeven dat als opname apparaat line in o.a. gebruikt moet worden.

Heb 2 W2k prof systemen geprobeerd, beide met soundblaster (live en live value) Beide instellingen veranderd. Wil niet werken. Ben nog eens alles aan het nalopen, snap niet waarom het niet werkt eigenlijk. Heb hier nog een live! met vergulde ingangen liggen en een oude pci 128 .. ga ik ook nog proberen.. kijken of het daar iets mee temaken heeft, misschien drivers iets..

Heb de goed oude wave studio even naar w98se machine gekopieerd en minidisk op line in aangesloten en het werkt meteen.

Iets houd w2k tegen, maar ik heb geen idee wat.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 22:09 ]