Toon posts:

startpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn startpagina. Als ik internet-explorer open en ik wil naar een site via de adres-balk dan gaat hij die site zoeken via een zoekmachine en ik kan dus niet meer gewoon op op een site komen.

Het gaat om de zoekmachine www.hugesearch.net

Ik heb bij eigenschappen al verandert dat het niet mijn startpagina moet zijn maar dit helpt niet!

Ik heb ad aware opnieuw gedownload en spybot ook, die heb ik beiden gedraaid en verwijderd wat deze programma's hebben gevonden. Maar het helpt niks, ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Wat ik ook raar vind is het volgende: Als ik bij eigenschappen van de Internet explorer kijk, bij startpagina en ik druk daar op standaard gebruiken, dan neemt hij www.hugesearch.net als standaard. Misschien ligt het hier wel aan?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!!??

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
adaware

[ Voor 3% gewijzigd door G F0rce 1 op 23-12-2003 13:17 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oftewel: inderdaad irritante troep, maar er zijn al zo enorm veel topics geweest over spyware / aangepaste startpagina's / etc. dat er weinig valt toe te voegen aan hetgeen er al op GoT is te vinden. Probeer dus ajb. eerst even alles dat in de SA FAQ staat over spyware en zie de link die DataBeest in "startpagina". Idem natuurlijk Google.

Als dat niet lukt: open dan even een nieuw topic (en geef even aan wat niet lukte en wat bijv. hijackthis allemaal zegt), maar steeds dezelfde zaken noemen heeft weinig zin ;)

offtopic:
Geef dat ajb. ook even een topictitel die wat duidelijker is: '[IE] startpagina blijft hugesearch.net' of zo: een duidelijke topictitel is handig zodat de juiste mensen komen en 'later' nodig voor een effectieve search :)

edit:

En pas voortaan een beetje op waar je op OK klikt als je IE gebruikt, scheelt weer troep ;)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 23-12-2003 14:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.