Digitale Camera gratis bij Veronica Magazine; is 't wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Hoi allemaal,

Zojuist wilde ik een abonnement op 't Veronica Magazine nemen, en zag dat je kon kiezen uit een aantal verschillende welkomstgeschenken.
Een daarvan is een mini digitale camera, als ik 't goed begrepen heb met 1megapixel, en ruimte voor 80 foto's, dus geen uitbreidingsmogelijkheden etc.
Via de search heb ik niks kunnen vinden, en via google ook niet, dus vandaar hier de vraag!

Weet iemand welke camera dit is, zodat ik zelf weer verder kan gaan met mijn onderzoek, en heeft iemand misschien al ervaringen met deze camera?
Hij schijnt ook te werken als webcam, ook daar ben ik zeer benieuwd naar.

Conclusie + vraag :)
Ik begrijp dat de kwaliteit niet super zal zijn, maar is hij goed genoeg voor wat funpics hier en daar, en hoe is de webcam functie?

alvast hartelijk! _/-\o_

linkje:

hxxp://www.sbsonline.nl/modules.php?name=lidworden&site=lidwordenhome2&file=lidworden_1203&magvar=VM&premie_id=64

Verwijderd

ik zou dr niet te veel van verwachten

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

ligt eraan wat jij wilt. zo ik kan lezen is die 1 megapixel en als jij daarmee blij kan zijn dan moet jij dat weten.

als jee een digitale camera wilt moet je op onderzoek uitgaan en zelf iets leuks vinden wat jij zelf wilt :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, wat disjfa zegt, zoiets kan nooit veel zijn, als je echt serieus aan een digicam wil, dan moet je naar andere modellen/merken kijken. Overigens zou dit niet in Gadget Talk maar in Fotografie thuishoren, maar aangezien dergelijke 'is het wat/ervaringen met cam xxx gevraagd?' toch niet de bedoeling zijn, gaat deze dicht. Als het ding toch gratis is bij zo'n abo, zou ik zeggen, probeer het, is het niks dan is er nog niks aan verloren.

Evenwel is er met zo'n topicstart (welke cam is het precies? etc) weinig info/ervaringen bij te halen ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.