Eindelijk heb ik Redhat 9 fatsoenlijk draaien, het was nogal lastig aangezien ik 2 monitoren heb aangesloten (op 2 verschillende vga-kaarten) en ik maar 1 scherm wil gebruiken. Gevolg, als ik mn pc aanzet krijg ik het hele boot-gebeuren op het ene scherm, en na een poosje een mooi grafisch login scherm op het andere scherm, dit gaat allemaal zo als het hoort.
Ik login als root en kde start keurig op. Echter als ik nu op Uitloggen klik (in het start-menu) krijg ik alleen de keuze om uitteloggen, bij andere linux distro's kon je daar ook kiezen voor reboot en halt. Plus dat als ik nu op logout klik, mijn schermen op zwart gaan ipv terugtegaan naar een loginscherm. Iemand een idee?
Ik login als root en kde start keurig op. Echter als ik nu op Uitloggen klik (in het start-menu) krijg ik alleen de keuze om uitteloggen, bij andere linux distro's kon je daar ook kiezen voor reboot en halt. Plus dat als ik nu op logout klik, mijn schermen op zwart gaan ipv terugtegaan naar een loginscherm. Iemand een idee?