Dvd-speler met Tuner?

Pagina: 1
Acties:

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Nou, het is zo. Mijn ouders willen een DVD-speler kopen, voor hun tv (duh). Maar de tv kan niet meer geprogrameerd worden opdat de AB kapot is en die nergens te vinden is. Dus kwam mijn vader met het geniaal idee een DvD-lezer te kopen met Tv-tuner. Nu ik zie het commerciele nut hier niet van en vraag me dus af of er een merk dit doet?
Dat een Dvd recorder een tv-tunerheeft, ok. Maar een reader?

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-02 08:53
koop een universele afstandsbediening, die zijn een stuk goedkoper dan DVD spelers.. ik heb nog nooit een DVD speler met tv tuner gezien volgens mij..

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Lijkt me niet, je kan wel kijken naar een DVD-speler VHS combi. Die hebben uiteraard wel een tuner. En ze zijn iets goedkoper dan een DVD recorder.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Neo_TGP schreef op 23 december 2003 @ 11:00:
koop een universele afstandsbediening, die zijn een stuk goedkoper dan DVD spelers.. ik heb nog nooit een DVD speler met tv tuner gezien volgens mij..
Universele AB hebben we al, maar juist de twee knopjes die ik moet hebben om ze te proggen lukken niet. We hebben nog een oude Blaupunkt(één van de eerste met onscreen GUI)

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:32
Wat je kunt kopen is een dvd/video combinatie, daar zit in elkgeval een tuner én dvdspeler.
Of een DVD-recorder

[ Voor 20% gewijzigd door grolo2010 op 23-12-2003 11:11 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien ook eens tijd voor een nieuwe tv dan, een mooie breedbeeld om je widescreen dvds op af te spelen.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

ik dacht eerst ook aan een dvd/vhs combo, maar zomaar een vraag: welk merk/type is die tv? no offence, maar dat jullie geen ab kunnen vinden wil niet zeggen dattie niet bestaat. heb ik zelf mogen ervaren.

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:32
Ook kun je naar een goede tv-zaak gaan met je kapotte ab, ik heb een keer de ab van een video-recorder laten vervangen door precies dezelfde, dat kost natuurlijk meer dan zo'n universele ab.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
grolo2010 schreef op 23 december 2003 @ 11:14:
Ook kun je naar een goede tv-zaak gaan met je kapotte ab, ik heb een keer de ab van een video-recorder laten vervangen door precies dezelfde, dat kost natuurlijk meer dan zo'n universele ab.
of neemt contact op met blaupunkt en vraagt welke nieuwe (blaupunkt) ab werkt. heb het zelfde bij philips... iedere philips tv-ab werkt op iedere philips/aristona tv. ook marantz gebruikt zelfde codering als philips... voor blaupunkt bestaat dat vast ook wel

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 15:52

WiD

jvvv schreef op 23 december 2003 @ 11:02:
Universele AB hebben we al, maar juist de twee knopjes die ik moet hebben om ze te proggen lukken niet. We hebben nog een oude Blaupunkt(één van de eerste met onscreen GUI)
Heb je misschien niet ergens zo'n geavanceerde rekenmachine (genre hp 48g of zo) liggen. Veel van die dingen kan je ook als afstandsbediening gebruiken met de juiste software. Die dingen gebruiken wel te veel batterijen om constant te gebruiken, maar in noodgevallen heel handig.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor 20 euro kun je bij iedere goede electrozaak (zeker die ook repareren) een nieuwe AB speciaal voor die TV laten bestellen. Ik heb voor m'n ouders ook zo'n AB laten komen, van Aristona (Philips), dus Blaupunkt moeten ze ook hebben, lijkt me :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1