Toon posts:

[adware?]Irritante startpagina + werkbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede forum is maar vooruit:
Als ik Internet explorer opstart dan kom ik op een startpagina genaamd : http://tjgo.com Dit wou ik niet dus ik stelde een andere startpagina in maar hij blijft deze pagina als startpagina gebruiken. Verder is er opeens een werkbalk genaamd afrooookfch die je wel kan wegklikken maar die ook elke keer terugkomt. Nu heb ik Norton geupdate, en adware+spyware removers gedraaid maar het wil niet weggaan...
Kan iemand mij hiermee helpen

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:08
en je kan niks op die site vinden van een uninstaller ofzo?
Sommige van die sites hebben zoiets....

edit:

Ik vond deze link op de website:

http://lop.com/new_uninstall.exe

Heb tot nu toe met FireBird (Mozilla) nog nooit dergelijke problemen meegemaakt, misschien de overstap waard?

[ Voor 55% gewijzigd door Zaagmans op 23-12-2003 10:32 ]

- Ruud

Verwijderd

Topicstarter
damn ik heb echt die hele kl*tesite afgezocht maar kon niks vinden..Oké werkbalk is weg maar nu blijf ik nog wel zitten met de startpagina die zichzelf blijft instellen als startpagina, hoe vaak ik hem ook verwijder...

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:54

Sherlock

No Shit

Welke adware- en spyware removers heb je gebruikt? In de FAQ kun je trouwens ook heel wat vinden over het verwijderen van Spy- en adware. Klik

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
het programma heet spyware- adware remover, de nieuwste versie.. maar het probleem is dat ik hem al meerdere malen gedraaid heb maar dat die site blijft komen, dus kweet niet of het wel adware is

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Met dit http://www.safer-networking.org/ proggie krijg je hem wel weg :+ Downloaden, updaten, runnen, herstellen en immuniseren. s6!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Probeer AdAware eens van lavasoft, en spybot search and destroy. Die twee halen samen vrijwel alles weg!
under-world schreef op 23 december 2003 @ 10:40:
Met dit http://www.safer-networking.org/ proggie krijg je hem wel weg :+ Downloaden, updaten, runnen, herstellen en immuniseren. s6!
Dat zeg ik! ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Sherlock op 23-12-2003 10:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je gelooft het niet maar ik heb ze allebei gedraaid en nog steeds blijft die grumbllb klote grumbl startpagina opduiken!!! >:) >:) :X :X
Ik wordt er zo langzamer hand helemaal gek van

• under-world

under-world

ooh-la dots

:+ je hebt Spybot ook eerst geupdate voordat je hem runde ?

edit:
Kijk ook eens bij Config.scherm/Software of daar iets aparts bij staat.... zo ja, verwijderen

[ Voor 52% gewijzigd door under-world op 23-12-2003 11:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 10:34:
damn ik heb echt die hele kl*tesite afgezocht maar kon niks vinden..Oké werkbalk is weg maar nu blijf ik nog wel zitten met de startpagina die zichzelf blijft instellen als startpagina, hoe vaak ik hem ook verwijder...
Hoe heb je die werkbalk weggekregen, ik heb volgens mij die zelfde balk die jij had(blauwe balk, met een search en een paar linkjes?).

• under-world

under-world

ooh-la dots

Typ de naam van dat :r linkje of die toolbar in bij regedit. (zoeken op sleutels) Je zou hem ook handmatig kunnen verwijderen maar Spybot zou hem moeten pakken volgens mij....

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
't Had eigenlijk in Software Algemeen gemoeten, maar we hebben er al een aardig stukje over in de FAQ staan (ook over lop.com en de naamvarianten erop): Spyware: wat is het en wat doet het? :)

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:08
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 11:14:
Je gelooft het niet maar ik heb ze allebei gedraaid en nog steeds blijft die grumbllb klote grumbl startpagina opduiken!!! >:) >:) :X :X
Ik wordt er zo langzamer hand helemaal gek van
heb je ook het uninstall progje gedraaid wat in mijn post staat?
Wil ook nog wel eens helpen....

- Ruud

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik ook al gedaan, snap het nu echt ff niet meer, heb al 3 adware removers gedraaid (allemaal geupdate) en geupdate virusscanner... heb alle bestanden die ik de laatste tijd heb gedownload nog extra gescanned...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 11:18:
[...]

Hoe heb je die werkbalk weggekregen, ik heb volgens mij die zelfde balk die jij had(blauwe balk, met een search en een paar linkjes?).
http://lop.com/new_uninstall.exe
Met dit programmaatje

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 23 december 2003 @ 11:22:
't Had eigenlijk in Software Algemeen gemoeten, maar we hebben er al een aardig stukje over in de FAQ staan (ook over lop.com en de naamvarianten erop): Spyware: wat is het en wat doet het? :)
Ja sorry maar het gaat me ook niet om wat het doet, dat weet ik onderhand ook wel, maar hoe ik die verdomde website wegkrijg

Verwijderd

Op deze pagina vind je ook die link, die de TS in zijn openingspost vermeldde.

Met PestPatrol moet het dus lukken ;)

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 11:42:
[...]
Ja sorry maar het gaat me ook niet om wat het doet, dat weet ik onderhand ook wel, maar hoe ik die verdomde website wegkrijg
Dan moet je even verder lezen, want daar staat deze lijst:
Software Algemeen FAQ
Zoals ook al genoemd door Rafe en door mij.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is inderdaad al vaak genoeg langsgekomen in SA. Aangezien dit hier niet hoort, en in SA niet meer gewenst is, gaat deze dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.