Ik heb in de stad en een stad hier vlakbij alle PC en techneutenzaken afgelopen maar ik kan nergens een Wake-On-Lan kabeltje te pakken krijgen. Iemand mischien enig idee of er een shop is die dit verkoopt? In de pricewatch is een dergelijke kabel ook niet te vinden.
Meestal zitten die bij kaarten die Wake on Lan ondersteunen en zijn ze niet los te koop. (hoe vaak zouden klanten naar een WOL kabeltje vragen?)
Je had het op de HCC kunnen proberen.
Je had het op de HCC kunnen proberen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Een wol-kabeltje valt ook makkelijk zelf in elkaar te wrotten.
Die stekkertjes (of vergelijkbare die niet hetzelfde zijn maar wel over de pennen passen) zijn vaak gewoon bij elektronicaboeren te krijgen.
Die stekkertjes die nodig zijn voor al die buizing-kabeltjes-met-stekkertjes die je op je mobo moet prikken passen meestal ook gewoon. Okee, die klikken niet vast maar who cares.
Het stekkertje links aan dit kabeltje bedoel ik:

Verder is de WOL-kabel gewoon 1-op-1 gesoldeerd, geen vreemd gedoe dus.
WOL-kabel:
Die stekkertjes (of vergelijkbare die niet hetzelfde zijn maar wel over de pennen passen) zijn vaak gewoon bij elektronicaboeren te krijgen.
Die stekkertjes die nodig zijn voor al die buizing-kabeltjes-met-stekkertjes die je op je mobo moet prikken passen meestal ook gewoon. Okee, die klikken niet vast maar who cares.
Het stekkertje links aan dit kabeltje bedoel ik:

Verder is de WOL-kabel gewoon 1-op-1 gesoldeerd, geen vreemd gedoe dus.
WOL-kabel:
Of als je er een "beetje" geld voor over hebt, koop een Realtekje.. daar zit altijd een WOL kabeltje bij
Ik heb er hier thuis nog 4 liggen, interesse? meel me sys_error at wanadoo punt nl (sorry adjes als dit niet mag
)
Ik heb er hier thuis nog 4 liggen, interesse? meel me sys_error at wanadoo punt nl (sorry adjes als dit niet mag
Ik heb iets gevonden, een lokale pc boer verkoopt Sweex 10/100 kaartjes, daar zit een WOL kabeltje bij. Kost maar 10 euro, heb ik iig dat kabeltje en een reserve NIC.
Wol kabeltje kan je denk ik wel bij de electro boer krijgen. Je moet alleen weten hoe de pinlayout zit
...
Pagina: 1