Toon posts:

[lan]geen enkel p2p-programma draait

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een heel klote probleem
ik moet van mijn juf kerstmuziek donwloaden voor in klas
ik zit dus op een computer van school , maar het maakt niet uit welk programma ik gebruik van minmx tot imesh enz geen enkel programma doet het
ik mag niet al te veel klote op dit ding , maar ik denk dat hij op een lan zit als { client } heeft iemand misschien een oplossing ?

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27
Waarschijnlijk heeft de systeembeheerder poorten dichtgegooid. Ga anders even aan hem/haar vragen.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Draaidt? :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
ReallyStupidGuy schreef op 23 december 2003 @ 09:57:
Waarschijnlijk heeft de systeembeheerder poorten dichtgegooid. Ga anders even aan hem/haar vragen.
ja dat dacht ik dus ook al, alleen probleem systeem beheerder is er niet , ik kan wel zelf op de server komen , maar enig idee welke poorten ik moet open zetten voor imesh of winmx of kazaa lite [ als die laaste het nog doet ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:43
Grote kans dat je achter een router zit waarvan de poortjes niet geforward zijn, in dat geval zul je dus geen goede verbinding krijgen. Gewoon naar de systeem beheerder gaan en lief vragen of hij ze open wilt zetten / wilt forwarden naar je.

Edit: welke poortjes je moet forwarden kan je zo 123 vinden in de helpfile van je prog of op hun website, het is hier geen helpdesk...

Overigens, lekker beveiligd als iedere leerling zo op de server kan komen, ik betwijfel of je wel iets op de server moet veranderen, omdat deze vraag zo basic is ben ik bang dat je niet weet hoe je moet forwarden en dat je dus de hele zooi sloopt :X

[ Voor 45% gewijzigd door Icey op 23-12-2003 10:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt...ik mocht ff op de server klote [ hihi ] ben nu veel meer te weten gekomen...maar heb dus ff wat poortjes open gezet , toch bedankt

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 09:54:
ik zit met een heel klote probleem
ik moet van mijn juf kerstmuziek donwloaden voor in klas
...
Leuk zo'n school die het downloaden van (kerst)muziek aanmoedigt, ipv dat er even 5 euro uit de pot wordt gehaald voor een kerstcd :?

LinkedIn
Instagram

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

bonzz.netninja

Niente baffi

mm ben het helemaal eens met reemf. Komop, bij de kruidvat kost zo'n cd 1 euro ofzo

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande tips, maar ik zie dat het ook al opgelost is.

Overigens kan je, roy-2001, had je via een topic report de spelfout uit je topic titel kunnen halen :)

Dit topic gaat verder nergens op uit komen, en gaat dus ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.