Xbox live aansluiten op Chello

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien hoort dit in het Spelerij forum thuis, maar dit lijkt mij de beste plek.

Ik heb eindelijk mijn Live pakket, en ook mijn Chello verbinding. Ik wil dit graag aansluiten, maar volgens Chello (en de andere topics waarvoor ik de search heb gebruikt) kan dit alleen via ICS. Aangezien ik thuis geeneens een desktop heb, en internet via de zaak is dit gewoon geen oplossing. Ik heb wel eens gehoord dat je hem toch rechtstreeks kan aansluiten. Iemand enig idee hoe?

Verwijderd

Voor zover ik het heb geprobeerd; gewoon direct je UTP-kabel in je XBOX pluggen. Ik heb alleen geen idee hoe dat zit met Chello, MAC-adressering en dergelijke. Met Zonnet (en mijn EvoX XBOX) kan ik gewoon mijn standaard IP-adres in mijn XBOX typen en spelen maar...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 09:31:
Voor zover ik het heb geprobeerd; gewoon direct je UTP-kabel in je XBOX pluggen. Ik heb alleen geen idee hoe dat zit met Chello, MAC-adressering en dergelijke. Met Zonnet (en mijn EvoX XBOX) kan ik gewoon mijn standaard IP-adres in mijn XBOX typen en spelen maar...
Van Chello krijg ik een dynamisch adres. Daarbij is het MAC adres van mijn laptop geregistreerd. Het stomme is dat een collega met Chello het wel voor elkaar heeft gekregen met Chello, maar die is nu 3 weken met vakantie :(