[OLXP]Problemen met password recovery

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:38
Beste luitjes,

Ik heb dankzij het upgraden van mijn mobo enz een nieuwe windows install moeten doen. Onder de oude werkte ik met Outlook, en helaas zat daar het password in, maar nu na de reinstall kan ik outlook niet meer opstarten om even te bekijken wat het wachtwoord was.

Dus ben ik op zoek gegaan naar password recovey tools, en ik heb er twee gevonden, die zouden werken. Maar nu heb ik daar een .pst file voor nodig, en die zie ik nergens.

Ik werk met outlook xp, en ik heb al de hele hdd afgezocht naar een *.pst file, maar ik kan ze niet vinden :?

Hoe kom ik er anders aan, e-mailen naar de ISP is geen optie, want die reageren niet :(

|>

Verwijderd

Zoek eens met Google of op Microsoft naar SCANPST.EXE
Heb alleen geen idee of dit programma ook voor OfficeXP is; laatste keer dat ik ermee werkte was voor Office2000.

• simon
Waar moet ik dan naar scannen, ik weet niet eens waar die pst file zit :'(

|>

• simon
Hevige kick, uiteindelijk file gevonden.

Maar nu kan ik het account van die file er niet mee vinden, ik kan dus wel backups maken, en de mails in Outlook zetten, maar de accounts gaan dan niet mee. Ook al die programmatjes die die pst files zouden kunnen restoren geven niet het wachtwoord wat erin zit voor m'n mail :)

Hoe kom ik daaraan? Het is geen beveiligde file :)

|>

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

For the record search: het PST is verborgen dus die vind je standaard niet met zoeken. De lokatie van je PST hangt erg af van je OS, zie ook klik. Het is \Documents and Settings\%user%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook bij mij in Win2k / OL2k3.

Het wachtwoord van je ISP zit (voor zover ik weet) helemaal niet in het PST zelf, Windows beheerd die en als je al hebt geformatteerd, heb je pech en zal je toch je ISP moeten benaderen :o

Het is trouwens erg handig om zoiets ook ergens digitaal of analoog te bewaren :Y) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• simon
Ik heb niet geformatteerd, dit is toevallig het enige wachtwoord wat ik niet analoog heb :P

Misschien noob vraagje, hoe benader ik de registry van mjn oude install?

|>

Pagina: 1