Pentium 2 266

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Wat is een nette prijs voor een pentium2 266.
Ik heb nl een 2e systeem (ibm 200) en daar wil ik dus een nieuwe procesor in zetten (heb ik ook een nieuw plank nodig). Wat is een nette prijs voor zo'n plank (at kast).

Verwijderd

Je moet dus een atx kast hebben. Die kosten tussen de 150-250. Dan een lx/bx board. En dan die 266. Die verkopen ze niet meer in de winkel (heb er zelf een in een kastje liggen)
maar als je hem vergelijkt met een celeron400 is die een stuk langzamer maar die cel kost 195 o.i.d. Dus een 2ehands 266 mag niet meer kosten als 125,-

BTW kan je de volgende keer iets duidelijker zijn, tis een behoorlijk vage post

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
dat is het nou juist, ik kan de cpu voor 50 piek krijgen (dus is wel een aardige prijs) maar ik heb een mobo nodig waar die cpu op past en die mobo moet weer in een at kast passen (heb gehoord dat die bestaan).

Verwijderd

Ze bestaan inderdaad !!!! (Ik geloof dat je het ook van mij had gehoord...)

Ik heb in November 1998 een pc voor mijn opa gebouwd, dit systeem bevat een Celeron 300A slot1 op een Epox Moederbord met LX chipset... En je raadt het al, het is een AT moederbord... geen ATX....

Succes met je verdere zoektocht !!!

ff wat url's van site's waar je 2ehands "troep?" :) kunt kopen:

www.marktplaats.nl
www.2ehands.nl

Verwijderd

Eind januari is er in Eindhoven weer een Computerbeurs.... Misschien kunnen wij daar samen heen en kun je een moederbordje vinden.... :)