Toon posts:

16 maanden met 2 jaar-mobile abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een t-mobile 75, 2 jaar abo.
Reeds 16 maanden gevorderd en nu is mn nokia 6510 stuk. Kan ik nu bij T-mobile een nieuwe abonnement (1 jarig) afsluiten met een ander toestel en behoud van nummer?

Bedankt voor de antwoorden.
Stefan

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:26
Bel de klantenservice zou ik zeggen :?

• Rickbv
  • Laatst online: 22:23
Moet waarschijnlijk wel kunnen, maar dat ligt voornamelijk aan je achtergronden (financieel, aantal abo's, buurt). Dat kan je eigenlijk alleen maar proberen. Dat zou ik overigens wel deze maanden doen, want de bonussen voor een nieuw T-Mobile abonnement zijn zeker (online) niet verkeerd.

Je betaalt dan overigens wel dubbele abonnementskosten he, dat dat duidelijk is ;)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Mocht je na 1 jaar niet kiezen voor een nieuwe toestel ? (voor een zachtprijsje ?)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb helaas niks uit mogen kiezen. Niks gehoord in ieder geval.
En ik wil eigenlijk geen dubbel abonnement maar 1 van een jaar ipv 2, dus gewoon omzetten. Ik vind 2 jaar toch te lang duren. Omzetten kan toch na 12 maanden, of is dat alleen voor opzeggen?

Enne bedankt voor je reply Speedener
Speedener schreef op 22 december 2003 @ 23:56:
Bel de klantenservice zou ik zeggen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 00:10 ]

• Rickbv
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 00:09:
Nee ik heb helaas niks uit mogen kiezen. Niks gehoord in ieder geval.
En ik wil eigenlijk geen dubbel abonnement maar 1 van een jaar ipv 2, dus gewoon omzetten. Ik vind 2 jaar toch te lang duren. Omzetten kan toch na 12 maanden, of is dat alleen voor opzeggen?

Enne bedankt voor je reply Speedener

[...]
Je zit helaas gewoon nog 8maanden aan het contract vast, daar heb je nu eenmaal voor getekend (24maanden). Wat je nog zou kunnen proberen is even bellen met de klantenservice en vragen naar een verlenging icm toestel voor 1 of 2 jaar, dan heb je weer een nieuw toestel. Maar meestal doen ze dat nog niet als je nog 8 maanden te gaan hebt. Echt even bellen dus :)

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
je kan geen nr behoud doen van abbo naar abbo bij dezelfde provider !

tenzij je het zo speelt

Abbo -->Prepay-->Abbo

je mag pas 3 maanden van te voren verlengen ! 21e maand pas :-(

[ Voor 12% gewijzigd door Ghostface op 23-12-2003 00:16 ]

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 08:35
BC Hoogvliet heeft gelijk....

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Pagina: 1