Toon posts:

lekker koel kan geen kwaad... ;)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij ("Geek") heeft zitten knutselen met zijn koelblok, nou hij heeft er heel wat extra aangebouwd om hem geschikter te maken voor de socket mainboards.

http://www.HardwareXpo.net

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Vieze spammer! ;)
Harry, ik kijk af en toe op je site voor nieuws enzo, maar ik vind het lastig te zien wat nieuw is en van wanneer welk nieuws is enzo...:o

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ruben, dat heeft te maken met mijn gezondheid.
Ik heb de laatste tijd nogal migraine, gelukkig niet zo erg als het vroeger was!

Dat is de reden dat ik er geen datum of week bij zet.

*Maar je hebt volkomen gelijk, oorspronkelijk
had ik links de nieuwtjes,
en rechts de testen en reviews...
Ik ben eigenlijk niet meer zo'n nieuws site, het is wat diepgravender op sommige onderwerpen.

Voor het goede nieuws kijk ik net als elke tweaker Tweakers.net nieuws, en ook zij gaan vaak diepgraven in onderwerpen, het is moeilijk om me niet te laten meeslepen...

Ik probeer zo onafhankelijk als mogelijk te zijn, maar als er echt nieuws is, lees je dat bij practisch elke SITE!

Maar dat is de laatste tijd wat door elkaar geraakt, ivm mijn eigen ervaringen die ik met mijn mobo/PIII550@825/Delta's/MSI 816 MX gemaakt heb, en de aandacht daarmee wilde trekken! En de cijfers mogen er wezen.

Maar ik blijf er mee bezig, en ga het weer een wat heldere overzicht geven!
De Communications Officer(es)(MSI) vond het ook een grote homp tekst! Maar zij heeft geen weet van wat er zich afspeelt.

Maar ik krijg meer positieve mailtjes dan klachten, dus ik probeer een compromis te sluiten.
Veel jongelui, waaronder Australiers, Japanners, Singaporezen en Amerikanen zijn het blijkbaar gewend, die vinden dat er veel informatie(het bijzondere nws. PLL bv) staat, en ze weten het goed te vinden... ;)

ALS ER MEER POSITIEVE en/of NEGATIEVE REACTIES ZIJN, OVER HOE JULLIE HET ZOUDEN WILLEN DAT HET VERANDERD MOET WORDEN, LAAT HET ME AUB PER Email WETEN! DAN KAN IK ER OP IN SPELEN.
Kijk een T.net streef ik niet na.
Femme is daar een vakman in!
Maar voor het wat simpeler werk daar waar T.Net een steekje laat vallen, kruip ik in...
T.net en Forum was ABIT en Celeron vroeger.
Super7 deed het met AMD en Aopen/Asusborden,
HWXPO doet het nu met PIII en MSI en materiaal van de OC-shop, maar ook nog AMD en
Aopen/Asus.
Een breed scala van typen en merken, net als nu T.Net het doet op allerlei gebied.
Dat vereist meer studie, geld, materiaal en sponsors.
Maar ik houd het kleinschalig... ;)

DUS REACTIES PER Email info@HardwareXpo.net

Verwijderd

Topicstarter
Ruben, heb je nu wat meer tijd vrij?

Omdat je nu ongeveer een klein jaartje in Utrecht op kamer zit.
En daardoor een wat vastere verbinding met internet kan realiseren, of is het voor een student nog oppassen met de financien... ;)

• RubZie
Hej Harry!
Ik was ondertussen in april of mei van mijn kamertje afgegooid, omdat de jaarbeurs ging uitbreiden (over 10 jaar...), daar had ik toen een casema aansluitinkje, nu dus niet meer.
Nu heb ik mn eigen kantoortje midden in Utrecht (aan het janskerkhof) en daar hebben we ADSL liggen, dus dat schiet wel op. Tijd is echter verdwenen want het gaat best aardig met "KingCom" (zo heet ons kindje :P) en mijn eigen activiteiten (ik doe zelf onder eigen naam en BTW# ook nog veel werk), en daarnaast willen paps en mams mij zien doorstuderen en en en..... dus tijd? Nope. :)

Nu wil het feit dat ik a.s. woensdag de sleutels van mij nieuwe appartementje in Overvecht ga ophalen, dus vanaf dan kan ik iets minder stressen en hier op kantoor slapen enzow :) Joepie!

Bek 2 de topic:
Je site heeft wel koele content, dat zeker, idd diep en veel zelfgeschreven. Alleen de layout doet de content geen eer aan, om het even stoer te zeggen :D
Als ik wat meer tijd heb (over een paar weekjes is het misschien wat rstiger) wil ik je er wel wat mee helpen, lijkt me best lache, als jij dat een ideetje vindt :)
Ik blijf je volgen de komende tijd iig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Fijn te horen Ruben dat het je voor de wind gaat, en ook een kleintje in de "family".

Dat is ons ieder streven, en gefeliciteerd met je nieuwe appartement, het ga je goed Ruben. ;)

Mijn site doe ik liever zelf omdat ik er totaal negen over de hele wereld heb lopen!
bij verschillende providers...(ik wordt door OC-Shop en MSI-Europe gesponsord.)
US,Italia,Singapore,Australia, 3x NL, 1 Internationale, en nog een Media-City(Hilversum) site die ik wil gan vulen met Media gebeuren, ADSL, ISDN, Kabel, modem en TV- en Radio gebeuren.

Niet dat ik geen vertrouwen in jou heb, maar ik gebruik het gelijk om HTML beter onder de knie te krijgen. Moet niks hebben van WSIWYG!

LATEN WE EVT. DE CONVERSTIE PER Email VOORTZETTEN, zodat we deze topic niet belasten, MODERATOR excuus voor de uit de hand gelopen babbel...
zal er in vervolg eerst aan denken voordat ik wat schrijf, "this is the best forum" allertijden!

• RubZie
Ach die modjes hebben het veel te druk met modden in al die onzintopics, maakt ze vast niet uit dat wij hier een discussie hebben over een mooie hardwaresite :D

Ik wist helemaal niet dat er al zoveel sites waren zeg maar. Dan snap ik je gedachten natuurlijk wel :) Koel dat je zelf HTML wil leren, das slim, voor hulp weet je me natuurlijk te vinden... Dat je gesponsord werd vermoedde ik wel een beetje, er staan zoveel links en plaatjes op je site nl. :)

Verder heb ik het nu effee druk met wat andere minder leuke familiedingetjes (de cirkel des levends is weer eens ergens onderbroken, of juist voortgezet :)), maar ik mail je komende week nog wel even denk ik.

(haal ik stiekem dit topic nog een keer naar boven >:))

Verwijderd

Topicstarter
Allllllllllllllllllllllright Ruben ;)
Pagina: 1