Hallo Ruben, dat heeft te maken met mijn gezondheid.
Ik heb de laatste tijd nogal migraine, gelukkig niet zo erg als het vroeger was!
Dat is de reden dat ik er geen datum of week bij zet.
*Maar je hebt volkomen gelijk, oorspronkelijk
had ik links de nieuwtjes,
en rechts de testen en reviews...
Ik ben eigenlijk niet meer zo'n nieuws site, het is wat diepgravender op sommige onderwerpen.
Voor het goede nieuws kijk ik net als elke tweaker Tweakers.net nieuws, en ook zij gaan vaak diepgraven in onderwerpen, het is moeilijk om me niet te laten meeslepen...
Ik probeer zo onafhankelijk als mogelijk te zijn, maar als er echt nieuws is, lees je dat bij practisch elke SITE!
Maar dat is de laatste tijd wat door elkaar geraakt, ivm mijn eigen ervaringen die ik met mijn mobo/PIII550@825/Delta's/MSI 816 MX gemaakt heb, en de aandacht daarmee wilde trekken! En de cijfers mogen er wezen.
Maar ik blijf er mee bezig, en ga het weer een wat heldere overzicht geven!
De Communications Officer(es)(MSI) vond het ook een grote homp tekst! Maar zij heeft geen weet van wat er zich afspeelt.
Maar ik krijg meer positieve mailtjes dan klachten, dus ik probeer een compromis te sluiten.
Veel jongelui, waaronder Australiers, Japanners, Singaporezen en Amerikanen zijn het blijkbaar gewend, die vinden dat er veel informatie(het bijzondere nws. PLL bv) staat, en ze weten het goed te vinden...
ALS ER MEER POSITIEVE en/of NEGATIEVE REACTIES ZIJN, OVER HOE JULLIE HET ZOUDEN WILLEN DAT HET VERANDERD MOET WORDEN, LAAT HET ME AUB PER Email WETEN! DAN KAN IK ER OP IN SPELEN.
Kijk een T.net streef ik niet na.
Femme is daar een vakman in!
Maar voor het wat simpeler werk daar waar T.Net een steekje laat vallen, kruip ik in...
T.net en Forum was ABIT en Celeron vroeger.
Super7 deed het met AMD en Aopen/Asusborden,
HWXPO doet het nu met PIII en MSI en materiaal van de OC-shop, maar ook nog AMD en
Aopen/Asus.
Een breed scala van typen en merken, net als nu T.Net het doet op allerlei gebied.
Dat vereist meer studie, geld, materiaal en sponsors.
Maar ik houd het kleinschalig...
DUS REACTIES PER Email info@HardwareXpo.net