Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake Smart Case Fan 2 led mod

Pagina: 1
Acties:

• clotug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2014
Mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe outtake fan voor mijn kast. Mijn oog is gevallen op de Thermaltake Smart Case Fan 2 met cool mod. Mijn vraag is of de leds van deze fan vervangen kunnen worden door andere leds. Verder zou ik graag van mensen horen die ervaring hebben met deze fan of het qua temperatuur (kast/cpu) veel uitmaakt of de fan op 4800 of op 2000 rpm draait.

Eneh..heeft iemand ooit de leds van een zalman mfc-1 fancontroller vervangen? Dat wil ik namelijk ook gaan doen en daarbij zijn ervaringen/tips/suggesties altijd welkom.

BVD

Clotug

Visit my site: www.wxphotography.nl - specs

Verwijderd

Als je bij de LED's kunt komen is het vervangbaar ja. je moet alleen weten hoeveel Volt (denk 12v) dat ding is en of er een weerstand je voor zit enz. (gebruik de search)

Iedere case fan is in principe goed alleen maakt het uit hoeveel geluid deze maakt. Ik heb zelf een aantal casefans en het maakt totaal niet uit hoeveel airflow ik heb in mijn case als het maar een beetje is. Dus als ik jou was zou ik de fan langzaam laten draaien. Gebruik wel intake en outtake fans (twee dus) staat in de FAQ.

offtopic
Ik vind dit eigelijk geen topic waard was er geen ander topic om het onder te gooien?