Radeon 9800 SE aiw blijft vragen met nieuwe hardware

Pagina: 1
Acties:

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 11:31

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik had eerst de omega drivers erop staan maar hierdoor kreeg ik die artifact blokjes. Hierdoor kreeg ik ook steeds de melding "nieuwe hardware" en staan er 5 vraagtekens in mijn hardware lijst. Nu heb ik de omega drivers geüninstalled en de catalist drivers van de cd erop gezet en al het andere extra software, maar hij blijft nog steeds komen met nieuwe hardware die hij niet kan installeren... ook als ik de cd erin stop kan hij geen drivers vinden. Wat is er aan de hand???
Het is een All in Wonder van ATI.

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:51

QkE

In your face Gnagna

Detecteerd hij wel een apparaat of wordt er helemaal niks gedetecteerd?
Heb je de Driver Cleaner al gebruikt?
De Omega Drivers kan je trouwens ook gebruiken zonder driver hack alleen moet je dan aan het begin een andere keuze maken.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Zijn die omega drivers dan zoveel beter? En als ik de omega installeerd hoe installeerd ik dan de tv-kaart? Zit allemaal in 1 setup file.
Hij detecteerd een onbekend apparaat deze kan niet geinstalleerd worden. Kheb btw winXp sp1.

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

FF WDM drivers van ATI site downloaden.

Staan volledig los van de Omega drivers.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

WDM drivers!

Die heeft met het hele Video-in en out te maken.

Neem de 3.10 drivers van de ATI website...nooit drivers gebruiken van een bijgeleverd CD-rommetje tenzij je geen internet bij de hand hebt!

http://www.ati.com/home/online/CatalystXPdriver.html (dit is een alles-in-1 pakket)

edit:
shit Acidfever was me voor

[ Voor 13% gewijzigd door Dukey op 22-12-2003 23:24 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Sorry bout that! :)

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik neem aan dat het bijgeleverde cd'tje toch goed was? was een gebrand cd'tje namelijk. Deze kaart had ik bij Mycom gekocht. Las verderop ook iets hierover maar geen echte oplossing. En de wdm drivers had ik echt geïnstalleerd!!!! Maar als ik de omega drivers installeer en daarna dat alles-in-1-pakketje overschrijft ie dan niet mn omega drivers?

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Djoekie, heb je antwoord op mijn vraag?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

de setup van die cd opstarten die er bij hoorde, daar kan je de full media pack installeren, daar zitten dus ook de tv/video-in drivers op. Ik heb zelfde probleem gehad toen ik met de nieuwe catalyst drivers ging werken.

Alle drivers de-installeren, dan de setup van de cd doen (incl. remote pakket), daarna de nieuwe catalyst drivers installeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik heb dat ook gedaan. Het klinkt als een lekker simpel probleempje maar hij doet het ECHT niet. Ik heb zelfs net de kaart even geruild om te zien of het daaraan lag (ghehe kan ik meteen ff kijken of deze wel te sof-modden is }) )
Pagina: 1