Toon posts:

[FileShare] beste fileshare via internet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om met windows xp bestanden te benaderen van een andere computer. Het mooiste zou zijn als je gewoon een share kon openen dat ik gewoon kan benaderen, alleen is dat volgens mij niet de veiligste manier om die te benaderen. Ik heb gekeken naar verschillende NFS servers, maar daar lees ik toch ook van dat dat niet al te veilig is. De beveiliging hoeft ook weer niet het allerbeste te zijn (aangezien dat vaak snelheid kost), maar het moet toch niet zomaar te onderscheppen zijn.

Het idiaalste zou zijn als ik gewoon de remote files kon benaderen als een gewone schijf. Iemand nog ideeën of inzichten?

TIA.
The bongo man

Verwijderd

denk niet dat dit in Spielerij G&D hoort :+

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Radmin. -->www.radmin.com

Of via vpn inloggen op een netwerk waardoor je vast wel op hun shares kan komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tripp op 22-12-2003 23:13 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Damn, sorry niet in de gate gehad 8)7

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Voldoet het programma PC Anywhere van Norton niet aan jouw eisen?

Denk dat je dit bedoelt, maar dit is geen fileshare programma :? (wel: kazaa, napster e.d.)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-11 10:14

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, dit hoort idd niet in dit subforum thuis, maar zou beter in Windows Operated Systems kunnen.

Maar aagezien je nieuw ent wil ik je eerste even op het volgende wijzen:
We gaan er hier van uit dat mensen eerst zelf goed onderzoek doen en toch wel een aardige basis kennis bezitten.
Files sharen zou jij bv heel makkelijk via een ftp server oid kunnen doen, maar daar kan je met de search vast heel veel over vinden ;)

Neem iig eerst even het volgende goed door aub:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.