Ik heb een vraag... ik heb echt geen idee hoe ik dit oplos... misschien iemand een idee
ik krijg steeds de volgende melding, ik selecteer de betreffende Ifo's en voordat hij ze allemaal geanalyseerd heeft en je in het programma komt, krijg ik de volgende melding :
"Access violation at address 040A3E13 in module 'vobsrc.ax'. Read of address 00000000"
'vobsrc.ax' dit is een bestand die in de instal dir staat van instantcopy.
wat heb ik al geprobeerd
regio gecontrolleerd van me dvd speler (staat gewoon op 2, zoals het hoort)
-met en zonder aspi drivers
-paar keer herinstallatie
-updates geprobeerd
-nieuwe windows XP installatie
-verschillende dvd's
-meerdere versies van dvd decrypter
-CPU gecontrolleerd op fouten
-mem gecontrolleerd op fouten
-harde schijf gecontrolleerd
ik raak een beetje aan het einde van me latijn met dingen die ik heb geprobeerd, het gekke is... het heeft altijd gewerkt ALTIJD, nu ineens doettie het nie meer, er is niets veranderd in de hardware, echt helemaal niets.
dit probleem heb ik trouwens bij dvd shrink ook, wat hiervoor ook altijd werkte
ik zou echt heel dankbaar zijn als er ook maar iemand een idee heeft, ben er nu 2 dagen mee bezig, en begin nogal te flippen, als het nu iets tastbaars was, maar dit is zonder duidelijke of verklaarbare reden gebeurd.
de enige manier wanneer het wel werkt, is als ik een "al" gekopieerde dvd, rip op me hardeschijf, en dan instantcopy of dvd shrink gebruik.. maar het vage is, die zijn gemaakt met die programma's die nu ineens niet meer willen werken....
ik krijg steeds de volgende melding, ik selecteer de betreffende Ifo's en voordat hij ze allemaal geanalyseerd heeft en je in het programma komt, krijg ik de volgende melding :
"Access violation at address 040A3E13 in module 'vobsrc.ax'. Read of address 00000000"
'vobsrc.ax' dit is een bestand die in de instal dir staat van instantcopy.
wat heb ik al geprobeerd
regio gecontrolleerd van me dvd speler (staat gewoon op 2, zoals het hoort)
-met en zonder aspi drivers
-paar keer herinstallatie
-updates geprobeerd
-nieuwe windows XP installatie
-verschillende dvd's
-meerdere versies van dvd decrypter
-CPU gecontrolleerd op fouten
-mem gecontrolleerd op fouten
-harde schijf gecontrolleerd
ik raak een beetje aan het einde van me latijn met dingen die ik heb geprobeerd, het gekke is... het heeft altijd gewerkt ALTIJD, nu ineens doettie het nie meer, er is niets veranderd in de hardware, echt helemaal niets.
dit probleem heb ik trouwens bij dvd shrink ook, wat hiervoor ook altijd werkte
ik zou echt heel dankbaar zijn als er ook maar iemand een idee heeft, ben er nu 2 dagen mee bezig, en begin nogal te flippen, als het nu iets tastbaars was, maar dit is zonder duidelijke of verklaarbare reden gebeurd.
de enige manier wanneer het wel werkt, is als ik een "al" gekopieerde dvd, rip op me hardeschijf, en dan instantcopy of dvd shrink gebruik.. maar het vage is, die zijn gemaakt met die programma's die nu ineens niet meer willen werken....