Uitklapmenu's doen het niet met Firebird [Linux]

Pagina: 1
Acties:

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 08:55

MrScratch

I am rubber, you are glue

Topicstarter
Ik krijg geen enkele uitklapmenu open op de frontpage. Het werkte altijd al slecht met uitklapmenu's die bleven staan als je met je muis wegging, maar nu doet niets het meer. Ik kan dus geen advertentie plaatsen enzo. Ligt dit aan mij of is er iets veranderd?

Look behind you! A three headed monkey!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, ligt niet aan jou. Ik heb er ook last van. In mijn geval: Fedora Core 1 met Firebird 0.7 (stable)

• MrScratch

MrScratch

Topicstarter
Harm schreef op 22 december 2003 @ 21:36:
Nee, ligt niet aan jou. Ik heb er ook last van. In mijn geval: Fedora Core 1 met Firebird 0.7 (stable)
Enig idee over oorzaken en/of het uberhaupt opgelost wordt? Ik ben een beetje hulpeloos zonder mijn tweakers.net.

For the record: Mozilla Firebird 0.7 onder Gentoo Linux 2.6.0-kernel

[ Voor 11% gewijzigd door MrScratch op 22-12-2003 21:43 ]

• Harm
  • Niet online
Nope, geen enkel idee. Ik heb er ook niet achteraan gezeten omdat ik daarvoor Linux te weinig gebruik. Heb je het zelf al gemeld op Devtrack?

Kan jij trouwens nakijken of er meldingen worden gegeven in de Javascript-console? En of de problemen er ook nog zijn als je de laatste nightly (0.7-branch) installeert? En of ze er ook nog zijn als je één van de nightly's uit de 0.8-branch installeert?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zal te maken hebben met de transparancy van Mozilla. Zet die eens uit in de layout settings. Ik weet bijna zeker dat het probleem opgelost zal zijn :).

• Harm
  • Niet online
@RV: dat zou te makkelijk zijn :X

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In het verleden is dit probleem vaker voorgekomen en altijd opgelost door de doorzichtigheid van de menu's helemaal uit te zetten. Jullie zullen niet de eersten zijn met dat probleem op Linux.

• MrScratch

MrScratch

Topicstarter
Harm schreef op 22 december 2003 @ 21:46:
Nope, geen enkel idee. Ik heb er ook niet achteraan gezeten omdat ik daarvoor Linux te weinig gebruik. Heb je het zelf al gemeld op Devtrack?
Nee, daar heb ik geen account voor. Zou ik moeten aanmaken.
Kan jij trouwens nakijken of er meldingen worden gegeven in de Javascript-console? En of de problemen er ook nog zijn als je de laatste nightly (0.7-branch) installeert? En of ze er ook nog zijn als je één van de nightly's uit de 0.8-branch installeert?
De javascript-console geeft geen meldingen. Nightly installeren heb ik nog nimmer gedaan en doe ik liever niet indien niet strikt nodig.
Robin Vreuls schreef op 22 december 2003 @ 21:48:
Dat zal te maken hebben met de transparancy van Mozilla. Zet die eens uit in de layout settings. Ik weet bijna zeker dat het probleem opgelost zal zijn :).
Dit lost inderdaad het probleem op. Tevens doen de menu's het eindelijk zoals ze het moeten doen. Verschijnen direct als ik dat wil en gaan bovendien ook weer weg als ik mijn muis eraf haal. :)

Ok, dit zet ik dus voorlopig niet meer op transparant. Dat interesseert me toch geen r**t, ik wil gewoon lekker werkende menu's. Damn, dat ik daar toch niet eerder achter ben gekomen. 8)7

Indien er nog hulp nodig is voor debuggen, roep maar en ik kan helpen. Ik gebruik 100% Linux, dus kan altijd testen.

Pagina: 1