Welke stille koeler op tualatin op slotket?

Pagina: 1
Acties:

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hij moet dus eigenlijk plat, licht en stil zijn.
Huidige koelers worden alleen voor AMD en P4 aangegeven.
Bij Powerleap (de bedoelde slotket) staat een plaatje:
http://www.powerleap.nl/Products/iP3.htm
Deze is plat!
Iemand een idee?

Verwijderd

die zitten op een meegeleverde amd koeler(boxed) maar ik zou niet weten waar je die los kan kopen
misschien heb je die toevallig nog liggen, denk het niet omdat je deze slot1 koeler wil ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 21:06 ]

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik wil dus een platte en stille cooler/koeler/kuhler/GeribbeldApparaat met een ventilator erop (liefst zonder, maar dat wordt zo heet, dus dat probeer ik maar niet) voor een tualatin op een PL-iP3/T powerleap converter. Iemand enig idee welke ik moet kopen?
Koen, ik wil dus geen fan, maar een koeler met fan. Kijk ff op de link en you will know what I mean! Maar toch bedankt voor je reply.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:14
je kan voor je p3 (socket 370) gewoon een amd athlon socketA cooler gebruiken. heb zelf ook een p3 (933) gecooled op een spire cooler voor een AMD XP tot 3000+. de metalen beugeltjes zijn hetzelfde. (moest een klein stukje van het metaal afknippen want het beugeltje van spire is breder en zat in de weg met een condensator van mijn CUV4X-E
deze spire cooler is behoorlijk stil (mijn videokaart cooler is luider). overclocken werkt er goed mee (op een p3 dan... op mijn athlon heeft ie het heel moeilijk)

edit:
dit is dus voor een socket... ze zijn te groot voor een slot...
wat bedoel je met een slotket? die van het plaatje? dan heb ik niets gezegd... (waarom wil je zo'n cooler hebben? als je een tualatin zo koopt, kan je beter een coppermine kopen die direct op een slot past... scheelt je rare toestanden en compatibiliteitsprobs. zo'n upgrade is net zo duur als een athlon xp met een ddr bordje... is een stuk sneller)

[ Voor 30% gewijzigd door jpvk007 op 23-12-2003 12:44 ]