Toon posts:

vigor 2200e

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag via mail contact gehad met draytek over de problemen met messeger 6.1 slechte file transfer en geen audio na veel ontkenningen dat het niet aan de router zou liggen kwam de melding dat het model 2200e er uit ging en geen update naar 2.3.8 meer zou komen die die problemen zouden oplossen

dit was de melding

L.S.,

Dit omdat o.a. de DrayTek Vigor 2200E uit productie word genomen en daarvoor nog vrij weinig aan uitgezocht en ontwikkeld wordt. Het is dus niet gezegd dat er geen oplossing voorhanden komt maar de kans daarvoor is zeer klein.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Vind het jammer dat ze de update naar 2.3.8 niet voor de 2200E uitbregen, zoveel verschil zit er niet tussen deze en de W modellen.. welke wel een update hebben. Of zijn er tweakers die de WE update durven te flashen op hun E model ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Mja, dit is jammer. Maar er is weinig aan te doen als het een interne beslissing van Draytek is. Ik denk dat je met zo'n topic weinig opschiet.

Als je je ei kwijt wilt zou ik dat vooral richting Draytek doen, wie weet kunnen zij er iets mee :)

Anyway, succes ermee :)

Dit topic is gesloten.