Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vuurwerk elctronisch afsteken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK zou graag vuurwerk willen afsteken met een gloeispiraal o.i.d. . Hoe moet ik dit aanpakken?? Ik wil dit trouwens omdat ik niet met aansteeklonten wil gaan sleuren

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Vergeet niet deze in CME door te lezen: Vuurwerk afsteken met pc :)

LinkedIn
Instagram

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

men neme een gloeispiraal (of gewoon een dun koperdraadje) + lange draad + schakelaar in de midden + batterij.. klaar :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Men neme een oude speci kuip, je weet wel een bak waar ze cement in maken.
vul deze met 5 cm benzine.
pak nu een looplamp en sla het glas kapot zodat de gloeidraad bloot in het zicht komt te liggen.
plaats de lamp met snoer half in de benzine in de kuip.(draadje boven de benzine)
deponeer nu al je mooie vuurwerk voorzichtig boven op elkaar in de ton, vlak bij de lamp.
neem zeker enige METERS afstand, en steek nu de verlengkabel van je looplamp in het stopcontakt.
en voila je vuurwerk wordt vanop afstand tot ontsteking gebracht, en misschien je huis ook als je te dicht bij staat.

Whahahahahahahaha

DON'T TRY THIS AT HOME.

:)

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
lollage dude!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

volgens mij gaat heel tweakend nederland vuurwerk met de pc afsteken, al het 3e topic in 2 weken tijd
7(8)7

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Een topic over dit onderwerp lijkt me wel voldoende ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.