[MERK] Nu club3d of wachten op Asus / AOpen?

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Wat vinden wij/jullie van het merk Club 3d? Ik heb er opzich op m'n werk veel slechte ervaringen mee gehad, artefacts, uitval etc... Dit zal natuurlijk komen doordat ze regelmatig bij andere fabrikanten hun spullen inkopen (om het daarna onder Club merk gelabeled te verkopen).

Nu is de 5900 XT (/SE) kaart al wel beschikbaar als Club 3D kaart maar de Asus en AOpen of MSI varianten zijn hier nog niet goed verkrijgbaar van (bij de verschillende distri's).

Wat zouden jullie doen, wachten op een A-Merk of voor de Club gaan? :D

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04
aopen maakt brakke kaarten, het zal de zoveelste niet zijn waar de fan ervan opgeeft of de hele kaart zelf. Asus maakt mooi spul, en zeker kwaliteit, maar ik heb zelf club3d en kan niets merken van mindere kwaliteit/prestaties. Ik zou wederom voor de club gaan, mits het wachten op de asus lang duurt, anders twijfel.

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 19:13
Ik heb veel goeds over Club3d gehoord en die kaarten verschil uiteindelijk toch niet zo veel, beter geheugen enzo.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb net een 5900XT besteld, en ik zie wel of het "brak" is. Tot nu toe heb ik geen slechte verhalen over Club3D gehoord.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 13:23
Dit lijkt me een heel mooi topic voor je om eens door te lezen: Club3D werkelijk een slecht merk? :)
En A-Open zou ik in ieder geval niet nemen, die kunnen het beste mooie/goede kasten blijven maken, want op andere terreinen bakken ze er vaak niet zoveel van.

The devil is in the details.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

Ik heb net een 'budgetkaart' van asus gehad die binnen half jaar stuk ging door mijns inziens brak geheugen op de kaart (Ti4200 9280 TD)
Toevallig ken ik 3 mensen met dezelfde kaart van dezelfde fabrikant met hetzelfde probleem
conclusie:
slechte batch kaarten of zo van asus en dus hoeft een A-merk niet perse beter te zijn.....Ik weet niet hoe het met garantie op club kaarten zit maar asus wil mijn kaart niet meer maken en ik mag dus een andere uit hun range uitkiezen tegen betaling van meerprijs....en ik ga nu denk ik tog maar voor een dikke radeon voor wat extra. En het is uiteindelijk tog aan jou om te beslissen maar zoek wat naar ervaringen van andere gebruikers met club3d....

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Pagina: 1