Toon posts:

[XP] USB bluetooth Dongle wordt niet gezien*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Bluetooth dongle van mycom. Had hem al een tijdje gebruikt op mijn pc en alles ging ok. heb nu mijn pc geformateerd en nu dongle opnieuw geinstalleer en gaat allemaal goed. software ook geinstalleerd, gaat ook goed. Alleen nu zegt hij dat er geen DONGLE is, terwijl die wel is geinstalleerd. ik zie bij apparaat beheer ook nergens een apparaat dat niet goed werkt.

ik heb al de search options geprobeerd, maar wordt niet veel wijzer.

hij geeft bij mijn netwerken ook een bluetooth netwerk met een rood kruis erdoor aan.

wordt er helemaal gek van.

kan iemand me plz helpen???

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Al een scan for new devices gedaan?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk operating system hebben we het hier over ?

Verwijderd

Topicstarter
windows xp nl prof alles updates

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan heb ik je topic titel aangepast zodat je topic titel conform de WOS Policy is (deze kan je bovenaan dit forum vinden). Probeer hier voortaan zelf even op te letten :)

Verwijderd

In de systray zou je zo'n Bluetooth-embleempje moeten hebben staan. Deze is blauw met aan de binnenkant: wit, groen of rood. Als hij rood is, staat de dongle uitgeschakeld. Klik met de rechtermuisknop op het icoontje, dan zou je hem weer aan moeten kunnen zetten.

Voor het Bluetoothnetwerk met kruis erdoor (Een van de kabels is niet verbonden, yeah right.) is ook een oplossing. Volgens mij kun je die gewoon verwijderen (rechtermuisknop). Ik heb 'm in ieder geval weggekregen. (Meer hierover in de gebruiksaanwijzing op het CD'tje van Mycom.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 21:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 21:01:
In de systray zou je zo'n Bluetooth-embleempje moeten hebben staan. Deze is blauw met aan de binnenkant: wit, groen of rood. Als hij rood is, staat de dongle uitgeschakeld. Klik met de rechtermuisknop op het icoontje, dan zou je hem weer aan moeten kunnen zetten.

Voor het Bluetoothnetwerk met kruis erdoor (Een van de kabels is niet verbonden, yeah right.) is ook een oplossing. Volgens mij kun je die gewoon verwijderen (rechtermuisknop). Ik heb 'm in ieder geval weggekregen. (Meer hierover in de gebruiksaanwijzing op het CD'tje van Mycom.)
hij is inderdaad blauw met rood van binnen. ik krijg hem niet wit. als ik rechtermuis doe, zegt hij bluetooth apparaat niet gevonden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 21:16:
[...]

hij is inderdaad blauw met rood van binnen. ik krijg hem niet wit. als ik rechtermuis doe, zegt hij bluetooth apparaat niet gevonden.
Hm, ik kom net tot de conclusie, dat wat ik zeg niet klopt. Als je hem uitschakelt, blijft dat icoontje nog steeds wit.

Ik heb het ook al eens voor elkaar gehad, weet alleen niet meer hoe ik dat nou precies opgelost had. Ook niet hoe ik het voor elkaar had gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 07:55:
[...]

Hm, ik kom net tot de conclusie, dat wat ik zeg niet klopt. Als je hem uitschakelt, blijft dat icoontje nog steeds wit.

Ik heb het ook al eens voor elkaar gehad, weet alleen niet meer hoe ik dat nou precies opgelost had. Ook niet hoe ik het voor elkaar had gekregen.
ik dus ook al een keer, maar weet ook niet meer hoe. kan iemand me plz helpen of zou jij er nog achter kunnen komen hoe??

super thnx anyway

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:32:
[...]

ik dus ook al een keer, maar weet ook niet meer hoe. kan iemand me plz helpen of zou jij er nog achter kunnen komen hoe??

super thnx anyway
Ik had net precies hetzelfde ( ook na een format ). Hij zag hem gewoon niet :S

Ik had me usb van me scanner en de usb van me bluetooth omgedraaid en opeens zag die hem toen wel :*)

Verwijderd

Topicstarter
had je eerst de sofware geinstalleerd en toen de dongle erin geplugged of juist andersom??
Pagina: 1