Toon posts:

USB memory key Kingston 1GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil deze bestellen.

http://www.ec.kingston.co...o=KUSBHS2/1024&referid=28

Echter, er wordt niet geleverd aan de EU.
Weet iemand een adres waar ik deze wel kan bestellen in Dollars en waarbij het per post verstuurd word aan mij in Nederland?

Alvast bedankt!

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

leuk dingetje,
mischien leuk voor de menden die er ook in tresse in hebben om een inkoop actie te houden als er een bedrijf is gevonden die naar nederland levert

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• jeroenvanthoog
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 12:09
Ik zou eens gaan zoeken bij allerlei winkels of je niet gewoon dezelfde USB key van een ander merk kan kopen. Die dingen zijn over het algemeen heel erg hetzelfde. Dwz net zoals een NEC 1300 A ook van veel andere merken te koop is, en gewoon dezelfde drive is, waarom wil je per se een Kingston????

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik denk dat je wat beter moet gaan zoeken. Ik keek even op de site van Kingston waar je dingen van ze kon kopen. Bij on-line resellers stond www.geheugenwebwinkel.nl. Als je daar links drukt op kenmerk: 1024 mb en je zoekt naar het typenummer, dan zie je dat er gewoon geleverd wordt, dus ik zie het probleem niet. Misschien kan je andere resellers ook nog even langsgaan voor de beste prijs.

Succes en veel plezier met je aankoop

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
jeroenvanthoog schreef op 22 december 2003 @ 19:11:
Ik zou eens gaan zoeken bij allerlei winkels of je niet gewoon dezelfde USB key van een ander merk kan kopen. Die dingen zijn over het algemeen heel erg hetzelfde. Dwz net zoals een NEC 1300 A ook van veel andere merken te koop is, en gewoon dezelfde drive is, waarom wil je per se een Kingston????
Omdat die het beste getest was... volgens computer totaal.

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom mail je dan niet naar computer totaal hoe hun er aan gekomen zijn ?
Staat dit niet een beetje in het verkeerde fora

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11
Move PMG -> OH

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat raar dat deze nog niet in de pricewatch staat. Ik heb hem net iig. gesubmit, en hij staat in de pricewatch queue.

Deze stick is op vrij veel plaatsen verkrijgbaar. Bijvoorbeeld op interngeheugen.com is hij te koop voor €389,-. Het typenummer is exact gelijk. Ik raad je aan voortaan wat langs te gaan bij webwinkels die standaard ook al memory sticks verkopen van Kingston.

edit:
Bij die geheugenwebwinkel is hij blijkbaar iets goedkoper.

[ Voor 11% gewijzigd door Laurent op 23-12-2003 12:46 ]

Pagina: 1