Toon posts:

firmware sweex router LB000020

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ook ik heb problemen met Sweex Breedband Router type LB000020 in combinatie met modem com 21 van @ home.
Dagelijks terugkerende internetuitval en dan maar weer afwachten wanneer er weer verbinding mogelijk is.

Zit ook te wachten op de firmware voor deze router, het vreemde vind ik dat er tijdje geleden op de site van sweex vermeld stond dat er twee versie van deze router zijn n.m.l. de één met Conexant Chipset en een
andere uitvoering met Samsung Chipset.
Daarbij stond beschreven dat er voor de routerversie met Samsung Chipset binnenkort een firmware komt.
Ben er inmiddels achter welke chipset ik heb d.ml van mails sweex.
Dit is helaas net de router met de Conexant Chipset , dus weet ik het niet meer.

Maar het allervreemdste vind ik dat deze tekst over binnenkort verschijnende firmware nu weer verwijderd is op de site van sweex
.

Weet iemand hier iets van??

Verwijderd

Hmm, nee geen idee...

Maarre heb je de instellingen van je router wel goed staan niet dat hij de verbinding er na X-minuten weer uit gooit. Het zal hem wel niet in je Com21 zitten want daar heb ik prima ervaring mee!!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb hier ook een router gehad van sweex maar dan de draadloze versie, bijna het zelfde, gaf hier ook veel problemen met de com21 maar na de firmware update werkte de com21 wel goed maar werkte andere functie's niet meer goed :r , ik heb hem toen omgeruild voor een e-tech router.

Wat je kunt proberen is om je ip nummer Static te zetten in de router dus niet Obtain an IP automatically.
Als dit ook niet werkt teug brengen die hap ;)

Verwijderd

ik heb ook de lb000020 router (als ik op de onderkant kijk staat er B00002033E112461)
Dunno of dat dan weer een andere versie is of wtf... Ze maken er een zooitje van bij sweex. Het schijnt dat je er firmware van edimax op kan zetten. Ik ben nu met een mailconversatie bezig met sweex... Slome desk... Telefonisch nemen ze niet op...
Ik ga niet zomaar edimax firmware er op zetten. (eng :P)
Ik wordt iig ziek van mijn huidide firmware. Checkt om de 20 sec naar een timeserver die niet bestaat en nergens is in te stellen. Zonde van data... Zorgt ook nogges voor kei lange errorlogs...
Wat ook raar is: op de iste van sweex staat dat er van de LB00020 router twee versies zijn die allebei niet met @home werken.
Ik heb dus ook de LB000020 en die werkt WEL met mijn @home abbo...
vaaaaaag
ik hoop dat ze eens wat zinnigs hebben te vertellen nu

Verwijderd

ik heb een oplossing... sweex helpdesk gebeld ( 0900-belsweex, 50cpm) Hebben me firmware gestuurd, versie 0.62, ik had 0.59W
werkt veel beter. Ik ga hier geen link zetten naar de firmware, want dan ben ik verantwoordelijk voor mislukkingen